Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP First Hour 2 - eftersnack.
Så nästa i serien kommer heta OP Raven Étape 3 då =)

Du är som Mayakalendern, helt fel ute ! Wink

Citera

SkaGGet skrev:

Så nästa i serien kommer heta OP Raven Étape 3 då =)

Du är som Mayakalendern, helt fel ute ! Wink


Yes..! Sen att du inte minns att vi dog 2012-12-21 är en annan femma Wink
Ja, hej hej!
31:20 - Snyggt att du klipper sekunden innan du själv skjuter, Tomten. Way to play the good guy. Wink

Om du vill undvika att gå folk på nerverna kan du undvika att fälla irriterande kommentarer när du får svar på tal. Detta efter att högljutt och tydligt förespråkat att skjuta undertecknad för att ofrivilligen ha spawnat med en MX-bössa.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Jaså nu har jag skjutit dig också? ^^ Jag sköt ett varningsskott högt ovanför dig när du la sig ner och börja sikta mot mig igen, men sket i att ta med det, då det var onödigt att sjunka till din nivå.

Jag har inte förespråkat att skjuta dig eller någon annan med mx-vapen, det var en annan i min grupp som sa på skämt varpå jag sa att vi inte skulle göra det. Det jag sa till er, var att vi var nära på att skjuta dig för vi var osäkra på om du var fiende eller vän då du hade ett vanilla-vapen samt att Fransoserna och fienden ser relativt lika ut.

Det har varit ett problem att vissa personer ofta brukar springa och sno åt sig fiendevapen när möjlighet finns och jag trodde det var vad som hade hänt igen, därav min kommentar.
Som admin för spelet som var och säkerligen ett par till.

Vi ska inte skjuta varandra "bara för att", det gäller om folk har fel bössor, det gäller folk som säger korkade saker, uppträder dumt, agerar dumt. Vet att jag nämnt tidigare att fel bössa = döda lika gärna. Men; nu har det bevisat sig att ibland tar vapen mag slut eller man spawnas med fel vapen; så: Rapportera uppåt.

Hade i detta fall, någon av tex Kilt och Figgehn rapporterat uppåt att dom bär MX vapen så hade nog en del invcidenter inte hänt. Sen skall man som Tomtens grupp inte hinta om att skjuta folk pga fel bössa heller; alt skjuta om så var fallet.

Så; få bort tänket "skjuta varandra" och att prata om hets TK bland dina egna gruppmedlemmar. Det främjar inte roligt spel.
Som sagt, jag sa tydligt till personen som frågade om vi skulle skjuta att vi inte skulle det.
Onödigt att sjunka till min nivå? Du menar som när du gjorde precis samma sak som jag, skjöt ett varningsskott? Hur skulle du kunna retroaktivt inte sjunka ned till min nivå genom att klippa bort händelsen? Det är även intressant att du blånekade till att ha skjutit mot mig under debriefen.

Sedan var det knappast "högt över huvudet", kulan träffade muren framför mig, cirka en halvmeter framför mig och ungefär huvudhöjd. Nu står dock ord mot ord.

Alright, du förespråkade inte, du insinuerade kraftigt till att göra det.

Det som irriterar mig nu är inte att du nästan misstog mig för CSAT och påpekar det, det gjorde flera andra under slutstriden. Det som irriterar mig är att du fäller onödiga kommentarer, postar på YouTube med förlöjligande hurrdurr-text och sedan klipper i videon för att framstå som en ängel.

Frustration och tåtramp kommer alltid hända när man spelar, det är en effekt av stress, bland mycket annat. Däremot att i efterhand göra som du gjort är bara dumheter.

edit: typos
Redigerat av KaptenKilt den 2014-01-07 15:11
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Jag nekade till att jag TK:at vilket du eller någon annan sa. Vad exakt "varnade" du för? Att du skulle TK:a om jag inte var snäll? Jag varnade för att skjuta dig om du försökte skjuta mig, du sköt för att du var irriterad på mig.

Yes, ord mot ord. Oviktigt i alla fall, jag borde inte gjort det oavsett.

Nej, det gjorde jag inte, jag var tydlig med att vi inte skulle skjuta någon även fast suget fanns där.

Du lät så onödigt skitsur att jag bara var tvungen att fälla en onödig kommentar. Wink Jag filmade situationen så som den var, att jag sedan klippte innan du la dig och sikta mot mig och jag sköt varningsskott är väl beklagligt om du tyckt att du framstått i bättre dager av det. Jag kan ju alltid lägga upp en annotation och förklara vad som hände sen om du blir gladare av det. ^^
d2tq98mqfjyz2l.cloudfront.net/image_cache/129774868331120.jpeg
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Då inte incidentsnacket hör hemma i en mediatråd. Vill man utveckla annat som hände efter OP, ta upp det här om så.
imgur.com/4f08Be3.jpg
Redigerat av Tomten den 2014-01-07 15:54
I aint even mad som i "Det sista stycket var så fel/löjligt att jag inte känner mig motiverad att skriva mer". Går inte riktigt att ta illa upp för något sådant.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Så då drar vi ett streck över det och lämnar det bakom oss.

Blickar framåt istället Smile
Aye aye, är ingen långsint person hur som helst.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
På min bild var det en säl, för jag gillar sälar.

Men nu är jag och Kilt BFF igen hoppas jag. Smile
Om någon undrar, så var det jag som fällde den dåliga kommentaren. Den kanske var lite onödig. Men just då var de en härlig uppsluppen stämning i gruppen efter allt skjutande och jag visste samtidigt att Tomten inte skulle ta mig på orden (sådan är han inte).

Själv tycker jag, att det blivit en riktig höna av en fjäder, för ingen av oss alla gillar TK.

Målet måste ju ändå vara att ha kul tillsammans. Så jag säger som kungen "Vänd blad"
har sett alla videos förutom skäggets, och den ska ses snart, asroligt att se från olika perspektiv, speciellt då India var fullt av oskulder. (och våldtagit sig med på mer eller mindre varje film tydligen)

India tar på sig FF mot Tomtens grupp. men hoppas röken vid tanksen och viss täckeld däromkring iallafall går på ett ut för detta. (otroligt hur saker kan funka ibland)

annars så som sagt grymt kul med såpass mycke folk.

galet vad mycket samband som gick till spillo mellan India och Delta dock. kul att höra detta i efterhand. och speciellt roligt att höra hur sambandet mellan grupperna ökade trots detta.

ser verkligen fram mot nästa tillfälle med alla er.

Citera

Imcrazy skrev:India tar på sig FF mot Tomtens grupp. men hoppas röken vid tanksen och viss täckeld däromkring iallafall går på ett ut för detta. (otroligt hur saker kan funka ibland)


Det är okej, det var ju trots allt bara Sandberg som blev skjuten! Wink

Skämt åsido, sådant händer, ingen fara! Smile Funkade ju riktigt bra i övrigt.