Visa ämne
 Skriv ut ämne
OP Homecoming (Media)
Bra jobbat med denna Operation. Jag kollade på Livestreamen 2 av dom hade under OP.
Jag är nöjd med mitt RB 57 skott, enda betydelsefulla jag gjorde under OP:et..

mindre nöjd med att mitt tålamod tog slut på sista anfallet där och körde lite captain america. Gruppchefer måste fatta beslut och vara tydliga. Får man inget svar "ovanifrån" så måste man utgå från att man själv är chef och agera därefter.

Citera

granQ skrev:

Jag är nöjd med mitt RB 57 skott, enda betydelsefulla jag gjorde under OP:et..

mindre nöjd med att mitt tålamod tog slut på sista anfallet där och körde lite captain america. Gruppchefer måste fatta beslut och vara tydliga. Får man inget svar "ovanifrån" så måste man utgå från att man själv är chef och agera därefter.


Jag följde bland annat din stream. Jag kan förstå att ditt tålamod tog slut då de var lite svårt med gruppchefen Djungle. Han är en schysst kille men kommunikationen och besluten var lite dåligt tagna. Spelade lite CS:GO med honom igår kväll och han var en riktigt schysst kille.

GranQ fortsätt med din stream under OP. Fett kul att se.
Blev inte tillräckligt med bra video för en "riktig" video, då vi låg stendöda en stor del av OP:et, men lyckas samla lite lustiga saker som hände, så håll till godo med dessa 3 minuter. Smile


Ja, hej hej!