Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ny på anrop - jonassvensson4
Hejsan!

Jag heter Jonas och är 16 år och bosatt i Eskilstuna. Jag går första året på gymnasiet och där läser jag El och Energi med inriktning nätverk.
På fritiden händer inte speciellt mycket, studerar och när det passar så sätter jag mig framför datorn.

När det gäller spel och sådant så har jag spelat mycket Call of Duty och Battlefield. Det var ett tag sen jag spelade Call of Duty eller Battlefield, har tröttnat på de flesta spelen och tänkte testa något nytt. Det var tomtens Youtube kanal jag fick tag på och började spana in Arma 3. Köpte Arma 3 för ett par dagar sen och det verkar lite si sådär. Anledningen till att jag tycker så är för att det är väldigt tråkigt att köra själv, så därför tar jag och skriver något här för att så småningom spela OPs med er!

Kan tillägga att det här är mitt första Arma och är inte speciellt bra på det. Men det är som alla andra spel, det tar sig.
Välkommen hit, läs guiderna och var aktiv så löser det mesta sig själv.
Välkommen! ARMA är skittråkigt att spela ensam, det är som gjort för att spelas i en comminity, lite likt att sitta och spela ensam i ett MMO. Signa upp dig på första bästa OP! Smile
Välkommen till Anrop!
Välkommen hit Smile

Om det finns intresse så kan vi dra ihop en träningsession en dag där vi i lugn och ro kan gå igenom dom mest basic grunderna i Arma. Det skiljer sig ganska mycket från BF och CoD. Jag drog ihop något för ett tag sedan men lyckades ju självklart inte vara hemma själv men tappra själar tog över och gjorde ett kanonjobb Smile
Välkommen in i värmen!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
GrinVälkommen!Grin

Citera

Calzon skrev:

Välkommen hit Smile

Om det finns intresse så kan vi dra ihop en träningsession en dag där vi i lugn och ro kan gå igenom dom mest basic grunderna i Arma. Det skiljer sig ganska mycket från BF och CoD. Jag drog ihop något för ett tag sedan men lyckades ju självklart inte vara hemma själv men tappra själar tog över och gjorde ett kanonjobb Smile


Skulle jätte gärna vara med på en träningssession!