Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Till er som har YouTube-kanaler
Tänkte börja sprida "The Anrop-gospel" lite, och tänkte höra om det finns folk som är intresserade att vara "veckans anropare" på min kanal.
Jag har redan gjort ett första avsnitt med den gode KaptenKilt.



Det viktigaste är väl att skriva om ni absolut inte vill att jag rippar ert material, gör en voiceover och länkar till er kanal, men kommer även fråga varje individ först om det är okej eller inte Pfft
Ja, hej hej!
Kul initiativ! Smile Jag skulle klart uppskatta att få den stora äran att bli en "veckans anropare". Wink Plocka vad du vill.
Ta lite extra tid, intervjua folket och gör lite längre än bara nån minut. Nu pratar jag inte en timmes sak, men hade varit skoj att lyssna på ett litet klipp på iaf 10min kanske eller så. Annars blir det ju mest att du länkar en länk fast drar ut på det med snacket om länken.. hehe.. Så jag skulle säga, gör lite längre, ha med som en gäst== personen ifråga då, och släpp kanske var 14dag, så slipper det bli sån press att göras snabbt iordning eller en gång i månaden så har du mer att fixa och strör ut personerna ifråga längre tid..

Men absolut roligt tänk och initiativ !
Stay frosty !
Aaww yeee, mina subscribers fördubblades. Nu hade jag visserligen bara 16 stycken, men ändå.

Thanks a bunch Smile
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg

Citera

SkaGGet skrev:

Ta lite extra tid, intervjua folket och gör lite längre än bara nån minut. Nu pratar jag inte en timmes sak, men hade varit skoj att lyssna på ett litet klipp på iaf 10min kanske eller så. Annars blir det ju mest att du länkar en länk fast drar ut på det med snacket om länken.. hehe.. Så jag skulle säga, gör lite längre, ha med som en gäst== personen ifråga då, och släpp kanske var 14dag, så slipper det bli sån press att göras snabbt iordning eller en gång i månaden så har du mer att fixa och strör ut personerna ifråga längre tid..

Men absolut roligt tänk och initiativ !


Det är ju isf något jag skulle kunna ordna med när jag gått igenom de som ha kanaler, och "börja om", och ha ett mer fördjupande avsnitt =)
Ja, hej hej!
Det vore intressant att se / lyssna på, så ta med det i siktet.
Stay frosty !

Citera

SkaGGet skrev:

Det vore intressant att se / lyssna på, så ta med det i siktet.


Viktiga i det hela är ju nu: Får jag även rippa lite av dina videos? ;D
Ja, hej hej!
Sure, du har tillåtelse Smile
Stay frosty !

Ja, hej hej!
kewl !
Blev ju bra Smile

Däremot en svart bild i vänstra lägre hörn ?
Redigerat av SkaGGet den 2014-02-06 15:09
Stay frosty !

Citera

SkaGGet skrev:

kewl !
Blev ju bra Smile

Däremot en svart bild i vänstra lägre hörn ?


Lite problem med rippningen, stod en massa text där då min dator fick för sig att lägga en meny där Pfft
Ja, hej hej!
jo, riktigt fint koncept med intervjun, keep it up Smile

Ja, hej hej!