Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Vad händer i sommar?
Inte alla hänger i chatten eller är så aktiva så tänkte dra lite om min sommar iallafall..

19de juni är det midsommar som sig bör i dalarna. redkid landet. 26 juni bär det väg för en månad i mexico och sen blir det vara med flickan och plugga matte.. omtentor i augusti och systern gifter sig (återigen i dalarna).. sen efter det blir det inköp av nytt grafikkort och massa nörderi.. Smile
Första veckan i Juli, Arvikafestivalen.
Mitten av Juli, stövla runt i Härjedalsfjällen och sen dra till Sundsvall.
Slutet av Juli, leka ryska soldater i Tjetjenien i England och förhoppningsvis åka BMP eller nått.

http://www.thewar...ceshow.com

Augusti, kanske Piratveckan på Gotland?


i.imgur.com/RaoBdkV.png
Kommande fredag-lördag är det Where the action is, en musikfestival här i Stockholm. Ska gå på lördagen med några kompisar från Småland. Håller tummarna för fint väder. Eller i alla fall vad som helst men inte regn.

Till midsommar åker vi nog till Leksand. Brukar åka upp och hälsa på lite folk som vi känner där. Alltid trevligt med stångresning i "gropen" och tjo och tjim!

Sedan en veckas jobb följt av bara 2 veckors sommarsemester. Hade 4 veckor i Costa Rica i början av året så det straffar sig nu. Blir troligen en Sväng till Skåne med tjejen. Hon har massa vänner där sedan studietiden i Lund. Jag är nöjd bara jag får mina dagliga pilsner.

Håller också som bäst på med att beställa delar till en ny dator som ska fixa ArmA2. Min 4 år gamla hem-PC orkade nätt och jämt med ArmA så det är hög tid med något nytt nu. Lutar åt en 3.1 GHz intel med Asus moderkort och DDR3-minnen. Har alltid varit svag för Asus. Har beställt en tyst überlåda från Antec, B182, hatar högjludda maskiner.

Tjo flöjt och ha en jättebra sommar allihopa!


Följande är kanske emot forumreglerna men va f-n:
Rösta i EU-valet. EU-politik är också politik. Jag röstar Pirat.
Stålråttan, glad över hur du tänker rösta Smile

Blir delvis ny maskin för mig till hösten. Så om du gör massa research om vad som funkar osv (jag är rätt priskänslig) så får du gärna dela med dig Smile
Själv ska man jobba i ett skitvarmt bageri (Fazer bröd).... så ät inga Rund & god eller God i kvadrat i sommar Wink