Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Silver Fork (uppdaterat)
i.imgur.com/Mh4orgX.jpg

(( Skägget kommer uppdatera den här huvudtråden med info ))

Amerikanska styrkor ska ha Chernarus till varje pris !
Efter att ryska trupper verkligen har visat sig starka och tagit över stora delar av Chernarus så beslutade sig USA för att ta sig in i kampen. Detta innebär att man skickar in två kompanier, ett pansarkompani samt ett infanterikompani. Man kommer avancera sakta genom Chernarus för att till slut kunna känna att man vunnit så pass mycket terräng så att de ryska styrkorna måste omgruppera.

Bas
Flygplats nordväst i Chernarus. Säkert området nordväst.

Mål 1.
Säkra närliggande städer runtom bas i söder riktning. Ta terräng och säkra nedåt söder till Mål 2 blir aktuell.

Mål 2.
Inta och säkra Zelenogorsk.

ROE.
Det finns flertal pansargrupper som tagit terräng i städer, de flesta städer har tömts på folk som sökt sig mera nordväst. Fientliga mål är samliga pansar samt infanteri som är ej av samma egen markering. Vi skjuter först och visar vår makt, vi tänker inte invänta att bli påskjutna.

Fordon.
- Var pansar grupp M2A1 Slammer
- Plutonchef M2A4 Slammer UP
- Kompanichef AMV 7 Marshall
- Support/vagnreparationsbil HMTT Repairtruck
Detta innebär att man kommer behöva skydda sin support och ha den på bra ställe och nära till hands. Se över taktik och handling för ev reparationer i fält samt hur att agera vid fientliga kontakter gentemot bakre led.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tanken är att ha OPt ska ge lite stresstest på dedicatedserver som ZiP har i Tyskland. Men också att ha ett större förband tanks som äger runt..

Kl 19:50
Kommer köra tyst och lugnt tio i ( 19:50 ), alla frågor om lösenord, vad folk ätit till middag eller annat som inte alls har med spelet att göra kommer kickas bort. Då det inte anses att uppföra sig om man inte kan hålla tyst en stund.

Ja, lösen till servern kommer läggas fram vid spelstart (vilket gör det onödigt att fråga om den). Detta pga att jag som GM kan komma åt spelet, sätta upp lite fiendemotstånd och fixa runt i operationen utan att folk börjar hoppa in i spel; köra runt med saker eller allmänt skjuta på allt å inga.

[ Fredag kommer alla addons ]

---
RADIOINFORMATION
Förväntar mig att samtliga deltagare tar del av denna information.
Framförallt Plutonchefer och Vagnschefer.
Om någon underordnad Vagnschef inte tagit del av denna information är det upp till Vagnschef att sprida information
till underordnade.

119 Plutonchef
148 Plutonchef, Vagnchef
343 Plutonchef, Vagnchef, Övriga

India Tango
119 - Kanal 1

-Tango Oscar
119 - Kanal 1
148 - Kanal 2

--Oscar
119 - Kanal 1
148 - Kanal 3
---Alpha
343 - Kanal 2
---Bravo
343 - Kanal 3
---Charlie
343 - Kanal 4
---Delta
343 - Kanal 5

--Papa
119 - Kanal 1
148 - Kanal 4
---Alpha
343 - Kanal 6
---Bravo
343 - Kanal 7
---Charlie
343 - Kanal 8
---Delta
343 - Kanal 9

--Quebec
119 - Kanal 1
148 - Kanal 5
---Alpha
343 - Kanal 10
---Bravo
343 - Kanal 11
---Charlie
343 - Kanal 12
---Delta
343 - Kanal 13
Redigerat av SkaGGet den 2014-03-13 13:50
Ja, hej hej!
Oh. Pansar... Klart sugen.

Skall kolla schemat och se om möjlighet finns för spel Smile
Detta kommer att bli förbannat kul! Jag har en strålande vagnsbesättning och strålande vagnschefer under mig, det kommer bli toppen tror jag. Grin

Citera

Tomten skrev:

Detta kommer att bli förbannat kul! Jag har en strålande vagnsbesättning och strålande vagnschefer under mig, det kommer bli toppen tror jag. Grin


...och en fenomenalt strålande chef över dig! ;P
Ja, hej hej!
Update

Har redigerat topicinformationen en hel del.
Säger väl Fredagkväll så är addons tillgängliga.
Stay frosty !

Citera

figgehn skrev:

Citera

Tomten skrev:

Detta kommer att bli förbannat kul! Jag har en strålande vagnsbesättning och strålande vagnschefer under mig, det kommer bli toppen tror jag. Grin


...och en fenomenalt strålande chef över dig! ;P


Det får du allt bevisa på söndag! Grin
UPDATE

Kommer köra tyst och lugnt tio i ( 19:50 ), alla frågor om lösenord, vad folk ätit till middag eller annat som inte alls har med spelet att göra kommer kickas bort. Då det inte anses att uppföra sig om man inte kan hålla tyst en stund.

Ja, lösen till servern kommer läggas fram vid spelstart (vilket gör det onödigt att fråga om den). Detta pga att jag som GM kan komma åt spelet, sätta upp lite fiendemotstånd och fixa runt i operationen utan att folk börjar hoppa in i spel; köra runt med saker eller allmänt skjuta på allt å inga.
Stay frosty !
Lite nya fordon än tidigare nämnt.. väntar på att sättas igång.
Det fanns inte så mycket grön-camo, så fick trixa lite.

i.imgur.com/KKimyKt.jpg
Stay frosty !
nom nom, ska bli riktigt nice