Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Orange State - (AGM)
Nice Smile Tyvärr kommer jag nog inte hinna komma hem i tid för OPet, då jag ska vara på F17 hela dagen (troligen) och kolla på massa awesome flygplan och helikoptrar.
Teaser 5 - grupper
Längst ned på huvudsidan så skrev jag lite hur jag tänkt om grupperna för OPt. Även kort om hur tiden är tänkt med utförande av spelet, samt lite vad som kan väntas rent spelmässigt.

http://anrop.se/f...post_26258
Stay frosty !
Teaser 6 - trailer
Finns på huvudtråden också, men tänkte hit kommer man om man klickar på forumstråden.. hoppas ni tycker den blev bra Smile



Stay frosty !
Ser ut som du har filmat från ArmA 2... Kanske bara för att det ser ut som Chernarus...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Du kan vara ifrån Chernarus !
Stay frosty !

Citera

SkaGGet skrev:

Du kan vara ifrån Chernarus !


roflmao..

Sweet teaser Skägget! något att se fram emot
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Nice. want more!!!
Riktigt just gillar det med flyglogistik, Vill va med. Pfft
Mod, kraft och spänst
låter roligt, men ska vara borta hela denna helgen så kan inte spela :C
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
- 50min kvar till jag öppnar slots till OP Orange State, så därav är den lite o-tittbar atm. Lite förändringar har skett gällande grupper. En rad förändringar gällande addons. I modulen finns nu ett testmission, där allt ska finnas med så man kan testa om alla addons funkar som det ska. Lagt till lite reserverade platser också.. kanske kan funka.

Tanken är att 2h kan sluta sitt spel vid åtta, så värt att tänka på.

2h = 18.00 - 20.00
4h = 18.00 - 22.00
Stay frosty !
Hoppas det finns ett atombombs script som det gör i A2...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Såhär kommer jag och min grupp ställa till för logistikgruppen när de sätter upp sin FOB under OP:et. Grin (Jag till höger)

www.n0.se/f/n/c17f2_zmeldic.jpg
Kommer lägga upp Test-missionet på Tysklandsservern, så kan man testa och se så man kommer in, att alla addons funkar osv.. lägger upp den ikväll.
Stay frosty !
Hej hej, är inte med på söndag pga grannen grävde upp internet sladden. Är max borta tills på onsdag.

//

Nonoswe
Rena attentatet ju

Citera

Tomten skrev:

Såhär kommer jag och min grupp ställa till för logistikgruppen när de sätter upp sin FOB under OP:et. Grin (Jag till höger)

www.n0.se/f/n/c17f2_zmeldic.jpg


jag hoppas att jag slipper sälljud och annat "skoj" på söndag..
Eventuella sälar på söndags-OP kommer klubbas ihjäl med banhammaren

i.imgur.com/n7KQtKU.jpg
Hoppas kan man alltid. Wink

Citera

ZiP skrev:

Eventuella sälar på söndags-OP kommer klubbas ihjäl med banhammaren

i.imgur.com/n7KQtKU.jpg


I Approve, all sorts icke spelspecifikt kommer petas bort ur spel. Är man inte där för att spela OPt med en sorts immersion och spelvilja så har man inget där att göra. Leka blajstuga kan man göra på många andra spel eller tillfällen. Jag kommer peta bort folk som inte kan hålla god spelton.
Stay frosty !

Citera

SkaGGet skrev:

Citera

ZiP skrev:

Eventuella sälar på söndags-OP kommer klubbas ihjäl med banhammaren

i.imgur.com/n7KQtKU.jpg


I Approve, all sorts icke spelspecifikt kommer petas bort ur spel. Är man inte där för att spela OPt med en sorts immersion och spelvilja så har man inget där att göra. Leka blajstuga kan man göra på många andra spel eller tillfällen. Jag kommer peta bort folk som inte kan hålla god spelton.

Nu blir nog Tomten glad...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Plats som gruppchef ledig eftersom jag hoppar av
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?