Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Stina
Nu har jag slängt ihop ett litet mini OP i soliga och turistvänliga Takistan. 5-7 spelare (plus mig själv) ska i två st Galtar patrullera en väg och undersöka misstänkt rebellaktivitet. Hittar vi några rebeller så är våra order mycket simpla, slakta dem för kung, fosterland, demokrati och all annan bra skit.

Är någon intresserad?
Ta en Söndag eller annan go dag och släng upp =)

Bara gört !
Stay frosty !
Jag har lagt till rättigheter så Nikke kan skapa operationer, bara att köra Smile

Citera

ZiP skrev:

Jag har lagt till rättigheter så Nikke kan skapa operationer, bara att köra Smile


OK, hur lägger jag upp en operation?

Citera

Nikke skrev:

Citera

ZiP skrev:

Jag har lagt till rättigheter så Nikke kan skapa operationer, bara att köra Smile


OK, hur lägger jag upp en operation?


Never Mind
Låter roligt! Hoppas att jag kan vara med! Smile
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.
Kan du icke göra ett OP med storyn som du skrev? Trodde det skulle vara ett OP, det var därför jag fråga om sniper grejen...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...

Citera

Masterchief461 skrev:

Kan du icke göra ett OP med storyn som du skrev? Trodde det skulle vara ett OP, det var därför jag fråga om sniper grejen...


Berättelsen Saving Figgehn var baserad på ett Gisslan PVP.
Ah...ha...?
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Det ser ut som om att jag måste skjuta upp OP Stina. Jag kan av någon anledning inte Hosta spel för tillfället. Förlåt om detta sabbar någons planering.
Ny tid för OP Stina är den femte juni.
Ge det bara till ZiP eller Giant så lägger dom det på huvud servern...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Härligt att fler vill göra operationer Smile

Citera

Echo skrev:

Härligt att fler vill göra operationer Smile


Ja det verkar kul tycker jag, synd bara att ingen verkar vilja lägga några minuter på att lära mig grunderna om scripts osv.

Citera

Nikke skrev:

Citera

Echo skrev:

Härligt att fler vill göra operationer Smile


Ja det verkar kul tycker jag, synd bara att ingen verkar vilja lägga några minuter på att lära mig grunderna om scripts osv.


Jag kommer väl inte lära dig exakt det du vill, men håller på med en grund-tråd om just det som jag brukar göra på mina OP, vad man kan tänkas behöva osv. Se till att få upp en template-mission man kan använda om man vill, eller ett par olika.

You can thank me later !

i.imgur.com/PnAWOGC.jpg
Stay frosty !
Haha, ja, SQF kan vara rätt frustrerande i början, men det kommer när man gör uppdrag. Jag skulle också kunna lägga upp några exempelskript med kommentarer om vad som gör vad vid något tillfälle, så att folk kan ta lära av det.

Har några nötter som tagit mig en viss tid att lösa som säkerligen skulle kunna bespara andra en del huvudvärk om jag delade med mig av lösningarna Smile
Så, nu har jag fått ordning på mitt spel och fått det att fungera. Jag hoppas att allt går bra nu på Torsdag när vi tar på oss våra roller som SOG operatörer. Ses i Takistan.
Måste man ha Patch 1 och 2 till CAF inför OP:et??
I beskrivningen av operationen (http://anrop.se/operations/operation....php?id=178) står följande, "Addons: SFP, ACRE, SFP Island, CAF_AG1.5(båda patcherna) och A3MP"

Smile
My bad! Smile