Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Krigskorrespondenter sökes
Vi växer och är nu över 300 registerade medlemar med ännu fler besökare som inte registerat sig.
Tyvärr är det dock fortfarande glest bland nyheterna och vi behöver därför fler nyhetsankare.

Uppgifter/krav

* Lägg upp minst 3 nyheter varje 30 dagars period.
* Skriv hyfsat bra svenska
* Ta gärna tid att lägga upp ett par bilder med nyheten.

Tanken är att har vi 10 personer som skriver 3 nyheter var, blir det ju minst en uppdatering per dag. I snitt iallafall.

Spel som bevakas är framförallt ALLA militära "fps" spel, men ibland även lite strategi, stridsvagns och flygsimulatorer. Grunden är realistiska, militär relaterade spel.
bump..
Behövs det fortfarande någon till detta så ställer jag upp.
Vet inte Zordax, men jag kan också ställa upp, sitter ändå ute på nätet 40 tim per vecka.
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
Jag har en blogg där jag skriver nyheter om spel. Täcker så mycket jag kan av spelbranschen på bloggen så om jag kommer över något spännande FPS eller någon Simulator så kan jag alltid slänga upp ett svenskt ex av artikeln här.
Redigerat av Carlbark den 2009-08-07 14:07
sitter vid datorn minst 12h per dag.. kan ju försöka!
Vänta till aug 2010 så jävlar skall ni få se på bilder ^^
till att börja med kan ni använda "tipsa om nyheter" funktionen, så slipper jag lägga till massa administratörer, zordax och web har lagts till som nyhetsfolk.

Carlbark,din blogg låter ju intressant.
Om jag kommer över någon intressant artikel eller liknande så kan jag alltid be Web lägga upp den. Umgås ändå "privat" så inte särskilt jobbigt direkt =) Ska försöka hålla ögonen öppna!