Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ny medlem
Hej alla

sodcactus här (eller Henrik som de flesta känner mig som). Gammal (40 år!) ARMA-spelare som hängt med sedan Operation Flashpoint-tiden. Har spelat organiserat tidigare men slutade med sånt när fru och barn dök upp (tiden, den eviga tiden som aldrig räcker till). När jag hittade Anrop så kände jag dock att det här var en bra match, då det verkar vara frivilligt hur mycket man kan vara med och spela.

Spelar ARMA 2 OA, ARMA 3, Wargame etc

Shoutout till granQ om han mot förmodan kommer ihåg gamla SOD som han spelade med ett tag under OFP-eran. Smile

Citera

sodcactus skrev:Gammal (40 år!) ARMA-spelare som hängt med sedan Operation Flashpoint-tiden.

Har du spelat OFP/Arma i 40 år? Smile #erfaren
Välkommen!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Välkommen till anrop! Här är din välkomstsäl!
mediad.publicbroadcasting.net/p/kplu/files/201110/seal_pup.jpg
Välkommen!
Tack så mycket allihopa! Hoppas på att jag kan hoppa med i ngt spel pronto. Fick tom igång ACRE utan större problem, ska jag bara lära mig hur det funkar också Smile

Och bara för att stilla ondsinta rykten, nope har inte spelat ARMA i 40 år, har lyckats klocka in ca 100 timmar bara men OFP var mer eller mindre det enda spel jag spelade mellan 2001 och 2005. Fast det hjälper knappast nuförtiden...
Välkommen
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Närmsta veckan så kommer jag att vara borta på semester men hur är det? Kör ni på onsdagar och lördagar i vanliga fall?

Citera

sodcactus skrev:

Närmsta veckan så kommer jag att vara borta på semester men hur är det? Kör ni på onsdagar och lördagar i vanliga fall?


Söndagar och onsdagar är de vanligaste dagarna Smile
Ja, hej hej!

Citera

figgehn skrev:

Citera

sodcactus skrev:

Närmsta veckan så kommer jag att vara borta på semester men hur är det? Kör ni på onsdagar och lördagar i vanliga fall?


Söndagar och onsdagar är de vanligaste dagarna Smile


Det Figgehn sa fast med pondus Pfft
Stay frosty !
Välkommen!
Välkommen
Redigerat av Ljungeskog den 2014-07-02 14:39
Välkommen! När du började spela (2001) så föddes jag Smile du började spela när jag började andas LOL

Ingen säl från mig, sitter på mobilen