Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Kalla Krigets Fordon
http://www.svtpla.../avsnitt-1

Valpen
Ja, hej hej!
Bra skit.
Kul och udda program!
Intressant program, hatar hur han berättar, hela hans retorikval.
Stay frosty !
förvånad av att de var så kort.. Sad
Sant.

Hade gärna haft mera arkivbilder, mera geeky bakgrund, mera jämförelser.. mera av det mesta. Det var ju inte ens 10min. Jaja, men skoj ändå.
Stay frosty !

Citera

SkaGGet skrev:

Intressant program, hatar hur han berättar, hela hans retorikval.


Nu hade han ju tydligen en sådan bil själv, han kan ju vara "skadad" av det skälet Smile
Att prata............
med inlevelse............
men pausa..........
som Bildt......
är en konstform..........
jag Hatar.
Stay frosty !
Riktigt trevligt program, hade gärna kunnat få vara längre. Gillar även Hemliga Svenska rum som gjorts med samma programledare och troligtvis även resten av teamet, då stilen är sig lik.
Tomten: Länka! Länka allt! Alla länkar! Jag trodde det bara var något han pratade om i förbifarten. Smile

Jag håller med att programmet var riktigt trevligt! Det må ha endast varit tio minuter, men det var tio väl spenderad minuter! Hoppas på att de får tillåtelse för en förlängd andra säsong, någon som vet vart SVT har sin Tyck-om-oss-låda och hur många är på att spamma den? Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Chris_Acrobat skrev:

Tomten: Länka! Länka allt! Alla länkar! Jag trodde det bara var något han pratade om i förbifarten. Smile

Jag håller med att programmet var riktigt trevligt! Det må ha endast varit tio minuter, men det var tio väl spenderad minuter! Hoppas på att de får tillåtelse för en förlängd andra säsong, någon som vet vart SVT har sin Tyck-om-oss-låda och hur många är på att spamma den? Smile


http://www.svt.se...enska-rum/
Våga Vägra PLAY!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Play är det bästa vi får för våra licenspengar!

Armandur: Tack!
Redigerat av Chris_Acrobat den 2014-06-24 21:03
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Eller gratis om man vill Pfft
Stay frosty !
Kan så vara men det har också varit anledningen till att radiotjänst försöker ta ut tvavgift på allt från datorer till mobiltelefoner sista halvårt! (som tur är har det ju gått i baklås)
vill inte betala för något jag inte vill ha. hade varit helt nöjd med bara reklamtv
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Jag med, fram jag såg en intervju med Eva Hamilton där hon pratade om framtida risker och så vidare. Kort och gott: jag blev sold. Pfft
Sen hjälper det ju också att ha en unge som faktiskt använder licensklanerna. Utan Barnkanalen hade jag varit på dårhus på grund av sömnbrist! Shock
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jag har ingen TV, kommer aldrig titta på TV1 eller TV2.
Men ett sånt här program, sure, jag kan ge 9min för att se det..
..men inte 300spänn i månaden för att kanske få 9min TVplay tid nån gång kanske ett sånt program kommer igen typ.

Så ta betalt för data och mobil = hahaha.
Stay frosty !
Hittade precis att Hemliga svenska rum och Svenska hemligheter har flera säsonger! ...varav inget finns på SVT Play. Angry
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Pssst... YouTube!! Allt finns där!

Citera

Tomten skrev:

Pssst... YouTube!! Allt finns där!

Faktiskt!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!