Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ännu en ny medlem
Hallå! Oliver är mitt riktiga namn, 19år gammal.
Skaffade Arma3 nu när det var rea på Steam och tänkte att det säkert är mycket roligare att spela när man är några fler än bara sig själv. Får man till bra samarbete i ett spel blir det genast 100ggr roligare att spela.
Såg Tomtens videos på Youtube och tyckte att Anrop verkade som ett kul ställe att va med i. Smile

Själv har jag spelat ganska mycket Project Reality tidigare (Battlefield 2 modifikation) och lite Arma2 men kom aldrig riktigt in i 2an.

Än så länge har jag spelat kampanjen på Arma 3 och tyckte den var väldigt kul att spela men jag är riktigt sugen på att vara med i något Anrop Op någon gång.

Ses!
Wilkommen!
alternews.com/wp-content/uploads/2013/10/fat-funny-cat-images-pictures-photos-animal-fun-bajiroo.jpg
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
välkommen till anrop, här har du ett stycke säl, använd det väl lii76.com/wp-content/uploads/2012/03/20120304-080721.jpg
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Välkommen till anrop! Här får du din välkomstsäl.
static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2008/10/19/seal10.jpg
Varmt välkommen till anrop! ARMA ska endast spelas så som vi gör på anrop i mitt tycke. Här får du din välkomstsäl:
www.nrm.se/images/18.9ff3752132fdaeccb6800026469/1367706612416/Hillarp+9+besk+72.jpg
Hur gör vi nu igen???? Välkommen!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Välkommen!

Här är välkomstsälen. Var snäll mot den Smile

www.lansstyrelsen.se/stockholm/SiteCollectionImages/Sv/miljo-och-klimat/tillstandet-i-miljon/Hav/S%C3%A4lkut_MGothnier5.jpg