Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Editering
 Skriv ut ämne
Svenska vapen/enheter till Arma2?
Hej, har kollat runt lite på forumet men kanske inte riktigt hittat svar på min fråga:
Finns det några svenska vapen/enhter som är portade till Arma 2 ännu om inte är det någon som fixar med det?

Om det ännu inte finns något som är portat, kan man då hjälpa till med det?
stiltman håller på, främst med viggen.. men tror helt klart han behöver all hjälp han kan få.
Jag vill ha en SuperPuma! (med miniguns på Pfft )
Det är inte lätt när det är svårt.
Gör en Grin
Är det mycket kodning som behövs göras för att porta över handeldvapen? Om inte annat kanske någon kan lägga upp en tut om det så kan vi ju hjälpas åt, så blir det en smal sak att kirra.
"Snart sitter det Moskoviter på gasledningarna i Östersjön" General Lundgren - 2006
stiltman har ak5c varianterna samt ak5dmk3 portade, mest kritiskt just nu är soldatmodell, a1 modellerna kräver väldigt mycket jobb för att funka bra och a2 modellerna finns ju bara binnade än så länge
det skulle vara riktigt gött med svenska försvarsmakten ist för USMC ;o det måste dock kräva att man är bra på sånt där, önskar jag kunnat hjälpa till!
rent generellt krävs det minst för göra vapen i princip.

Lättast:
* Objekt
* Animerade objekt
* Vapen
* Gubbar (när väl en modell från bis släppts9
* Fordon
Svenska saker börjar nog ploppa upp snart med...

http://www.sweclockers.com/forum/show...ost9286069
Installerade Arma2 och modprogrammen igår men ser ganska snabbt att jag rätt enkelt kan överföra mina Arma1 M90 Woodland/Desert med ISAF-märken till Arma2. Eller, enkelt...det tar ju ett par mantimmar...men finns det intresse? Eller finns det någon som gör det bättre så go ahead....
/Vapor
Allt svenskt är av intresse. Skicka mig ett PM