Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Editing
 Skriv ut ämne
SFP uniformer -> Norskt mod
Hej, vi är några killar som har börjat att jobba på ett Norskt mod, där vi vill göra någonting i samma skala som SFP. Som ni säkert förstår så tar det väldigt lång tid att göra alla modeller själv, därför söker vi nu all hjälp vi kan få. Då den norska och svenska uniformen är ganska lika i modellen så undrar jag nu om vi skulle kunna få tillgång till modellen av den svenska uniformen. Självklart kommer inte denna modell att lämna någon av våra datorer och delas vidare utan eran tillåtelse. Samt att äran för modellen kommer att gå till dig/er som har gjort den.
Skulle vara väldigt tacksam för svar Smile
Finns ju denna Norska modden också... http://www.armaho...p?id=26133
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Hjälper knappast chief.

Aexander: Du borde rikta frågan till granQ om du inte får något svar här. Jag har dålig koll på vilka som är involverade i SFP (det är många) men honom kan du prata med Smile

Citera

Masterchief461 skrev:

Finns ju denna Norska modden också... http://www.armaho...p?id=26133


Jo vi är väl medvetna om att han och hans mod existerar. Vi har dock hållit på längre än honom och vi har varit i kontakt med honom för att se om han vill samarbeta. Han säger dock att han vill köra sitt eget race och kommer bara att syssla med att retextura redan befintliga arma 3 modeller.

Citera

Inge skrev:
Aexander: Du borde rikta frågan till granQ om du inte får något svar här. Jag har dålig koll på vilka som är involverade i SFP (det är många) men honom kan du prata med


Okej, tack så mycket Smile
Lycka till! Om inte, utmana granQ på Svensk/Norsk joint-coop eller TvT så kommer han säkert gå med på det mesta!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Tycker vi kan plocka fram de gamla svenska anfallsplanerna som uppdaterats kontinuerligt sedan 1905 Grin
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Skulle ju vara ganska kul att köra TvT Sverige mot Norge. Testa Norskt materiel mot Svenskt Wink

felicitasetamor.files.wordpress.com/2012/05/sveriges-flagga-1844-1905.jpg
"Brödrafolkens väl" hahaha
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Låter kul med ett TvT mellan två systerländer! Grin
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Som sagt så söker vi alltid efter folk som vill och kan hjälpa till med detta mod. Spelar ingen roll om du bara vill hjälpa till med en modell eller vara med under hela projektet så uppskattar vi all hjälp vi kan få.
Vill ni nå mig så kan ni skriva till mig antingen här i pm eller på min email :