Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Anrop vs. LDDK
Gillar den med ungarna som aldrig hört talas om The Beatles, höll på att flippa ur på alla de små snorungarna som icke kan något om musik...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Nu ska vi nog hålla oss lite on topic här Pfft

Men om ni vill ha mycket folk så är det nog lättare med A3 spinoza, vi är väl ett par som gärna kör A2 men inte alltför många tyvärr.
Jag kör gärna (EDIT: A2), men kommer förmodligen inte att ha tid. Smile
Redigerat av Chris_Acrobat den 2014-09-03 11:58
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Arma 3 it is then.
Här får vi en inbjudan av en av de bästa grupperna i ofp/arma serien som fixat så mycket och ni går bananas i tråden. Jag tycker det är pinsamt..

spinoza, ser fram emot liret, även utan ACRE Smile
GranQ, så många gånger som de spelat med oss är de nog vana vid att DAMProp alltid kommer vara DAMProp.

Kommer själv inte vara med utan acre, tycker spelupplevelsen inte alls blir densamma. Men hoppas alla som är med får en skitkul spelkväll. Smile
Inget ACRE, inget Arma.
don't copy that floppy
Om man blir bjuden på fest så är det ofint med komma med krav "om jag inte få dricka öl så kommer jag inte".

Är det en riktad inbjudan så är det brukligt att man tackar nej, är det en allmäninbjudan till alla på Anrop så räcker det med att de som vill vara med tackar ja.


Så till alla er som är alldels för fina för att spela ArmA3 utan acre, var vänligen håll det för er själva. Är så trött på "negativa" kommentarer.

låt oss som tycker det är skitkul att vi får förfrågningar om att spela ihop med andra grupper få spela i fred..

så kan ni sitta i märkvärdiga kanalen på teamspeak och prata om hur ni aldrig kan ha sex med kondom eller spela arma utan acre eller vad som nu gör er så speciella.

För ärligt talat, att spela arma3 utan acre är som spela counterstrike eller OFP, eller Arma1, eller battlefield, eller 90% av alla spel. Det blir annorlunda men fortfarande kul.

Citera

granQ skrev:så kan ni sitta i märkvärdiga kanalen på teamspeak och prata om hur ni aldrig kan ha sex med kondom eller spela arma utan acre eller vad som nu gör er så speciella.


Du har helt rätt GranQ, Arma utan ACRE är som sex med kondom, ganska värdelöst och egentligen något som man endast gör för att glädja den andra parten. Wink
GranQ, det är lite som att bli bjuden på grillfest om man är vegetarian. Man kan gå och äta kött, men det hade inte varit en jättetrevlig upplevelse. Att sedan föra fram detta är att visa för arrangören att det finns ett intresse för annat än kött.

Om LDDK inte låter oss spela med ACRE som vi är vana vid medans de spelar med Mumble, som de är vana vid, så tänker jag inte spela. Ett helt onödigt hanidkapp.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
KaptenKilt, då tycker jag att du skall ta fram ett mission, kontakta LDDK och anordna ett event där vi kör med ACRE.
Oktober 5 klockan 20.00 svensk tid, passar det?

Citera

KaptenKilt skrev:
LDDK inte låter oss spela med ACRE som vi är vana vid medans de spelar med Mumble, som de är vana vid, så tänker jag inte spela. Ett helt onödigt hanidkapp.


Jag har inte sagt att ni inte får använda ACRE, försök gärna Smile Kommer med all sannolikhet att faila eftersom vi varken har TS eller ACRE installerat på servern. End of rant.

Citera

spinoza skrev:
Jag har inte sagt att ni inte får använda ACRE, försök gärna Smile Kommer med all sannolikhet att faila eftersom vi varken har TS eller ACRE installerat på servern. End of rant.


Tekniskt sett så går det att köra ACRE utan att servern har det men då får vi inga radioappareter..
@acre2 och @cba_a3 är det som servern behöver ha inlagt för att vi får ut våra radios också. Smile
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.

Citera

Jag har inte sagt att ni inte får använda ACRE, försök gärna Smile Kommer med all sannolikhet att faila eftersom vi varken har TS eller ACRE installerat på servern. End of rant.


Försökte du säga någonting där eller bara vara fånig?

Citera

KaptenKilt, då tycker jag att du skall ta fram ett mission, kontakta LDDK och anordna ett event där vi kör med ACRE.


Men bra, då vet jag att det är förbjudet att framföra negativ kritik om man inte själv gör missions.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Detta är nog första gången jag måste hålla med Kilt...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Jag ser att du inte skräder orden idag, granQ, och då skall väl inte jag göra det heller.

LDDK bjuder in Anrop till ett spel. Ok.
Anrop spelar hellre med ACRE än utan.
Det skulle ta ca 30 sek för LDDK att lägga in ACRE på sin server.
LDDK väljer (som vanligt) att helt strunta i Anrops önskemål.

Vad kan det finnas för skäl till detta? Kommer bara på ett enda: arrogans.
Jag har noll lust att spela mot ett gäng med en sådan attityd.
don't copy that floppy

Citera

Giant skrev:

Jag ser att du inte skräder orden idag, granQ, och då skall väl inte jag göra det heller.

LDDK bjuder in Anrop till ett spel. Ok.
Jag spelar hellre med ACRE än utan.
Det skulle ta ca 30 sek för LDDK att lägga in ACRE på sin server.
LDDK väljer (som vanligt) att helt strunta i mina önskemål.

Vad kan det finnas för skäl till detta? Kommer bara på ett enda: arrogans.
Jag har noll lust att spela mot ett gäng med en sådan attityd.

Fixade ditt inlägg där också.

Backa tillbaka ett par år, anrop bjuder in ssg. Ssg kräver acre, anrop kör utan acre.. Var exakt likadant då fast omvända.

Kilt skillnad på framföra negativ kritik till anropare och på externa, dessutom att kalla externa för fåniga.. Seriöst inser ni inte att ni representera anrop och har en taskig attityd ? Skulle ni vilja spela mot en grupp om ni fick detta bemötandet?
Redigerat av Granquist den 2014-09-04 07:20

Citera

granQ skrev:

Backa tillbaka ett par år, anrop bjuder in ssg. Ssg kräver acre, anrop kör utan acre.. Var exakt likadant då fast omvända.

Du menar ACE nu, va?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Först påstår du att jag bara talar för mig själv och sedan att jag representerar Anrop? De som hellre spelar med whisperlists än ACRE, hand upp!

Skillnaden på ACE och ACRE är att det senare inte behöver påverka alla spelare, bara de som vill spela med det. Servern kunde utan problem köra ACRE så anroparna kan använda sig av detta; helt utan att påverka LDDK.
Det enda hindret är LDDK:s fåniga arrogans.
don't copy that floppy