Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Clean Sweep
Jag tar gärna emot kritik, synpunkter och önskemål! Det finns alltid saker att förbättra. Smile

Förutom allmän kritik ser jag gärna att du skriver vilken plats/uppgift du hade och vad du upplevde som bra/dåligt med just den.

Ta gärna upp saker som:
- Organisation (fanns de platser som behövdes)
- Radiosystem (fungerade kommunikationen)
- Ordergivning (förstod du vad du skulle göra)
- Uppgifter (var det roligt/meningsfullt)
- Utrustning (fick du det som behövdes)
- Miljö (plats, väder, tid)
- Motstånd (AI-skill)
- Samarbete
- Kamratanda
Enligt mig :
förmycket logistik tjohejs, förlite stridspittar ute på fält.
körde först gunner på attackheli och sedan arty och sedan ltie attackheli igen och slutligen mekaniker ^^

inledningsvis tyckte jag det gick bra utan någon anmärkning.
det som dock är värt att anmärka som jag gärna skulle vilja se en förbättring på är AI anti air förmåga, man fick inte ens en lock ibland innan man blev nedskjuten och det fanns inga radarmål aktiva vid stunderna, så det måste ha varit infanteri buret AA, varpå de alltid låser innan.
men skulle även vara bra om medic systemet ändrades då det blev väldigt omständigt när folk inte respawna, beror väl på önskad nivå på realismen men då är det ändå värt att nämna att det inte är realistiskt att 15 man invarderar en ö står som denna med denna typ av underrättelse och det motstånd som bjöds på.

var jätte bra att dygnet och vädret ändrades, gjorde det betydligt roligare att spela Pfft