Visa ämne
 Skriv ut ämne
Välj en 3d modell för SFP...
Tomten: Man kan inte använda sådant som inte finns Smile
flygplan används extremt sällan i op, då är det bättre att ta en markfordon alt om det måste flyga en helikopter
Redigerat av matheez den 2015-04-20 14:19
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Gripen! Allt annat är fel! Det har jag bestämt!!!
Får jag skriva det här?
Flygplanen kommer ha 18 års gräns cause they to sexy for ya'll!
beror på hur man räknar så har strf 90 6/7 röster (hagel samt echo ) och gripen har 3 (ungefär hur många gånger den kommer användas på ca 5 år) Archern 2 och strb 90H har 1

och nej foxmaner, du bestämmer inte, det gör granQ i hans oändliga visdom
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to

Citera

matheez skrev:

va fan! cv 90.. Det heter stridsfordon 90 (strf 90) :C jag trodde du var bättre än så här...


Skrev på mobilen, valde den enklaste förkortningen.. Den är helt korrekt, särskilt om man är anglofil. Wink

Citera

nibbles skrev:

Tomten: Man kan inte använda sådant som inte finns Smile


Det finns flera flygplan i ARMA 3.
Nu när man sitter och tänker så vore de kul med en stridsbåt 90 som Nicke paranoid föreslog. Smile
i.imgur.com/He49vUJ.jpg
I like what i see!! Grin som på beställning
Tomten, då är det väl okej om man benämner Stridsvagn som tank?
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Nej.

Inlägg 1111 woo!!
STRF 90 från mig med.

Eller Patgb 203

Citera

matheez skrev:

Tomten, är det väl okej om man benämner Stridsvagn som tank?
detta är inget jävla cod!!! Riktiga benämningar tack...Angry
Får jag skriva det här?
@Tomten
Finns en 1111 någonstans i gömmorna. Borde funka i Arma III
Känns som om jag är ganska själv med detta, men personligen så skulle jag väldigt gärna vilja se TGB152 6x6 rulla i arma...med vissa modifieringar såklart, såsom VS01 etc =)

http://teknikensv...x6-171711/

Läste lite noggrannare, självklart ska man inte slösa denna chansen på en jävla GW Grin

Strf90 tycker jag ser okej ut som den är, dock så är siktet hemskt...bandvagn kanske?

Mvh
Kolla i Bundeswehr modden (BWA3) på PUMAS förarplats. God sikt från den pos. även om man inte kan köra med öppen lucka. Om man ska köra CV90 (Internationell beteckning red.anm Smile ) Med öppen förarlucka så låser man tornets rörelse men vagnchef kan fortfarande observera omgivningen.

Tycker vi borde ha med Archer.... När var det cool att dra i fält i en artilleripjäs? Jo då Archer kom... (eller hur det nu stavas)

Peace brothers and sisters
Jag snokade runder runt vapnen i Sfp och märkte att alla är väldigt detaljerade(speciellt ak5c'n i SFP 0.5) men såg G36c'n som i princip är en port från arma 2 (correct me if im wrong) och skulle gärna vilja se en "refurnished" G36c i SFP Smile
katte kabuto no o o shimeyo