Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Fastnat i groggen?
ja ni vet, man sitter i arma2 livet är frid och fröjd. Man har ställt upp som fyllechaffis och blir avbruten mitt i en underbar evolution, blir sen uppbjuden på groggar hos grannen som tack för skjutsen och nu är klockan snart 0700. Grannen somna på golvet i vardagsrummet och alla sover ja vad ska man göra. Jo man kan skriva sina skeva tankar i denna tråden som inte har något med arma att göra!

Ta bort denna tråden, eller ha kvar den för oss som drack för mycket när vi inte borde och som surfade in på vår favoritsida och snackar strunt! Wink
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
ah, känner igen det där..

"kan du vara fyllechaffis? snälla?"

*yes, äntligen anledning stanna hemma och lira med gott samvete*

"jodå.. .det borde väl kanske gå"

6 timmar senare..

granQ sidechat : "Fan fan fan, måste dra nu.. fyllechaffis.. kommer snart!!"

kommer hem och gameover Sad
jaja hehe, vaere för da? torsdag blir spännande imorrn bitti! Grattis bärs sen klckan 4!

/web (reviving the drunk thread!)
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
Apropå ingenting så var jag fyllechaffis en gång när jag var dödstrött. På väg till festen höll jag på att köra i diket och väl på festen så började jag smådricka ur plastmuggar med vodka och apelsin. Jag tänkte att det väl inte kan göra så mycket om jag dricker väldigt måttligt. Men ni vet ju hur det blir efter en stund.. man kan inte låta bli att dricka lite till o lite till. Till slut var jag så berusad att jag mådde illa och måste spy så fyllechaffisen hade alltså bytts ut mot ett fyllo Wink. Som tur var ställde en morsa upp på att köra hem oss de 5 milen för annars hade jag nog fått mig en omgång.
"Bättre en kula i handen än 10 i huvet"