Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Warfare
Tänkte bara höra om det finns fler som är intresserade av att varva lite ibland med warfare.
Själv tycker jag det blir lite tjatigt att bara döda ai konstant och skulle vara kul om vi spelar mot varandra. Även det är bra träning om vi någongång i framtiden ska spela mot något annat team.
Ja pvp är skoj men krävs mer folk till det, det bästa med att köra mot ai:n är att uppdraget hela tiden är igång.
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!
föredrar personligen isåfall missions som tillskilland från warfare inte handlar om att nöta sönder varandra..


warfare kan funka för mig men helst då med timelimit och flest städer som hålls när tiden är slut vinner.
Är det inte en massa AI i warfare? det är intrycket jag har fått i alla fall, eller är man uppdelade som vanligt och ska bara ta städer alltså?
I warfare kan du själv välja om det tex ska vara med ais eller inte.
Går även att tex ställa in så att missionet körs fast ingen är inne.
jag e den som tjatar mest om Warfare på anrop.. dock e det ingen av torrbollarna som gillar warfare utan är mer uppdrags kåta på samma mission om o om o om igen.

Och angående att vi inte har folk är ju bs numera..
Just nu i detta tillfället är det 14 personer på TS varav 1 ikke aktiv.. Lägg till dom 14 i ett lag och med en ÖPPEN server så har vi ett jävla grymt lir....

Alla i anrop i ena laget mot public players i andra....Kan väl inte mer än bli succe ?!

Citera

Wobble skrev:Alla i anrop i ena laget mot public players i andra....Kan väl inte mer än bli succe ?!

Hmm, låter roligt. Grin
Ja det låter bra men jag tycker att vi ska få ordning på servern innan vi öppnar upp den för andra.
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!
Jag tycker absolut att PvP kan vara jäkligt trevligt som omväxling. Warfare känns dock som att det blir jädrigt sekt efter ett tag, som granQ skrev så blir det att nöta ner varandra...

Kanske en deathmatch eller liknande så man kan få ut sin aggressioner? =) Eller varför inte en variant på Warfare, lite samma sak med CTF och inga AI, inte massa byggande heller? Lite tankar bara, halvt om halvt OT också.. Shock
Alltså visst warfare / crcti kan ta helvetes tid .. har spelat flera matcher som tagit allt från 1timme till nästan 10 timmar.. [ bör på pekas att de va ettgrmt fett lir Grin ]

O när det gäller PvP så har jag gett klerkan flera PvP o jag har även föreslagit dom flera gånger på TS när det va prat om ban byte men ingen ville spela PvP.

Dom PvP om ligger / låg på servern förut är gjorda för allt från 3on3 till 10on10..
Jag är på att köra pvp när som helst, försöker hålla mig från de missions vi nöter nu för att inte bli uttråkad av dem.
e själv tyvärr trött på dom men försöker hitta nya kombinationer lite här o där sen bombar jag klerkans mail Pfft
Ja gärna warfare, det var något av det roligaste som fanns första dagarna man spelade arma2. Men för att ett pvp spel ska fungera för mig ska vi inte ha ai överhuvudtaget, spelar gärna pvp 20 mot 20 exempelvis men att spela 5-10 pers med 100 ai soldater känns inget kul. Arrar någon ett spel där vi lirar riktigt pvp, är jag på vilken dag som helst Hade vi kört ex. operation deadeleus i pvp med 40 pers på ena sidan samt 40 på andra hade jag vart i extasSmile
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
själv tycker man allt i detta spel är skoj haha, dock är jag en av dom som endast kan lira i korta stunder i veckan och längre på fredagar då jobbet tvingar en att leva som en pensionär å gå upp 05 50 varje vardag ahha.


vad gäller PvP så vore de kanonkul, å personligen så har jag inget emot något sätt att lira då spelet i sig blir kul genom de man spelar med och därför spelar de inte så stor roll vad man spelar Pfft

(håller än på att lära mig flyga, dock ser min framtid som pilot lite mörk ut, jag får nog hålla mig till att va offensiv infanterist haha, man får göra de man är bäst på Grin )
Dont stop, Dont think, Dont Sneak, Just Run!!
Nu har jag iallafall kört en warfare ett tag på en engelsk server som bara rokkar totalt..

http://www.armaho...hp?id=6617

Little birdsen är mysiga Grin .
det såg riktigt nice ut, vad heter själva servern?
Har även upptäckt av över vid XR addons så har det kommit en ny Warfare ^^ 2.0

http://cr-ofp.dyn...ist&id=333


@Zordax servern heter nått i stil med " Falcon Squad "