Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Tider Op Daedalus / Op TacShack (TIDER SPIKADE! Se första post)
Hej!

Tider för TacShack och Daedalus är nu spikade! Grin

OP TackShack:
Lördag 8/8 14.00

Se tråd: http://anrop.se/forum/viewthread.php?...ead_id=275

OP Daedalus
Söndag 9/8 18.00

Se tråd: http://anrop.se/forum/viewthread.php?...ead_id=294
Redigerat av pellejones den 2009-08-01 15:16
1:an säger jag, tror vi behöver "Fler medics, respawn och revive" nu i början så alla kommer in i sin roll och därefter gå till svårare upplägg.
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!
Jag är på vilken dag som helst, dock passar Daedalus mig fint på lördag.
Då röstar jag för alternativ 4.

Jag kan ju som sagt inte på lördag kväll, kommer kanske hem igen runt 20-21... Så helst inte alls då för min del, eller så får jag skippa den som blir då helt enkelt =)

Föreslår att vi kör samma tid på båda, om ingen har något emot det. Blir enklare att komma ihåg när det är då om vi alltid har samling samma tid.

Förslagsvis klockan 19:00, då ska ALLA som ska vara med vara på plats. Jag tycker nästan att om man inte kommer i tid så kan man inte hoppa in senare heller, då det stör spelet rätt så mycket (dels lagg, men även att HQ måste placera ut folk osv)
Jag kan också vara med vilken dag som helst, dock gillar jag alternativ 1
Söndagar passar mig bäst och jag vill i första hand vara med på Op Daedalus.

Röstar alltså på alternativ 2 eller 3.
Redigerat av Steel rat den 2009-07-30 15:48
Röstar på 5an jag då jag kanske inte hinner hem i helgen.
jag röstar för att släppa shactac´s grupp uppbyggnad och köra mer svenskt.

Citera

The_Shadow skrev:
jag röstar för att släppa shactac´s grupp uppbyggnad och köra mer svenskt.


Har NOLL med denna tråd att göra. Organisera eget lir om du är så anti.


Kör helst 1 eller 5 själv. Lutar mot 5.
Redigerat av Redkid den 2009-07-30 17:02
För mig spelar det egentligen ingen roll. Men jag tycker nog Shack Tack-grejen borde prioriteras och läggas på söndag då flest borde vara lediga och tillgängliga då. Det är väl viktigt att så många som möjligt får vara med då så dom kan vara med och tycka och avgöra hur det blir med det där upplägget. Även dom som inte är särskillt förtjusta i det på pappret (Mig inräknad) borde ta sig tid och prova på det med resten Smile
Redigerat av Tobe den 2009-07-30 20:20
Bara det blir spel nu i helgen så är jag nöjd, 1 eller 2 passar utmärkt. Fredag kommer lite plötligt då det är fredag och att jag precis har vaknat. lär alltså vara pissigt trött framåt kvällen.
Mitt internet har blivit lite instabilt. Men jag är hemskt gärna på för lördag oavsett vilken bana de än blir Smile

kommer infinna mig vi 19 så spar en plats till mig så får jag lägga mig i buskarna en stund om internet inte vill Grin

Så räkna in mig på lördagen Grin
Dont stop, Dont think, Dont Sneak, Just Run!!
Spelar inte så stor roll för mig längre då jag kommer hem imorgon men har det blivit några spikade tider?
Jag kan inte vara med idag, fredag, antagligen inte lördag och ganska säkert inte på söndag.

Vill gärna lira Op Daedalus, det har inte spikats något men om ni vill spela det så säg till så skickar jag uppdraget
Har just blivit gräsänkling i helgen och kan vara med på alla spel. När kör vi???

@pellejones, vad hände? hade sett fram mot helglir Angry
Fick besök från Göteborg idag, glömde bort att jag ska vara barnvakt imorgon heeeeela dagen och kvällen (om han somnar tidigt kan jag vara med). På söndag får jag också besök av polare så vi det kan bli tajt.

Citera

pellejones skrev:
Fick besök från Göteborg idag, glömde bort att jag ska vara barnvakt imorgon heeeeela dagen och kvällen (om han somnar tidigt kan jag vara med). På söndag får jag också besök av polare så vi det kan bli tajt.


OFT:Har du kompisar?Pfft

Sätt tider nu, alla kan inte få som de vill, Uppdragsskaparna bestämmer först och främst.
Jag kan närsom i helgen men vill bara veta när jag ska vara hemma och framför burken.
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
Vi undviker OP DAEDALUS i helgen säger jag då jag vääääääldigt gärna vill vara med och klara det uppdraget Smile

Då kan vi fixa till strukturen och testa något lite annat än tidigare (se andra trådar om struktur).
Ja det är taget Pelle, låter bra!

Vore bra om man kunde få reda på i relativt god tid innan när det blir igen, vart nice förra gången (förutom lagget) så man är ju gärna på igen!
Kan nu bekräfta att det var ANIMAL-grejan. Vi spelade ett annat uppdrag på ASYLM-servern (16 pers) utan serverlagg.

Datum för OP: DAEDALUS
LÖRDAG 7/8 eller SÖNDAG 8/8 kl. 18.00