Visa ämne
 Skriv ut ämne
AG 90 uppdrag...
För vår nästa release kommer en AG 90, dvs en "cool sniper bössa med 12.7 mm".

SFP teamet har fullt upp med att fixa patchen och jobba på nya saker. Skulle dock vilja att det i releasen kom ett uppdrag. Gärna kanske ett enkelt coop utan respawn och konstigheter.

Missionet skall bakas in i SFP releasen så jag kan lägga till ag90 då, använd en sfp psg90 som placeholder tillsvidare.

Missionet bör vara klart fredag, senast lördag. Keep it simple.. Någon som antar utmaningen och stöttar SFP?
En het grej med AG90n är väl just "stoppa konvoyen" genom att sätta en eller två kulor i motorblocket på det ledande fordonet.

Notera bara att de bepansrade bilarna ofta kräver 2 skott för att verkligen skada fordonet. Enklare bilar som off-roads borde ge vika efter bara en kula.

Det skulle inte behöva vara så mycket mer än så. Stoppa konvoyen, slå ut fientliga styrkor, beslagta ett viktigt fordon från konvoyen som man är ute efter och för det till säkerhet. Kort, enkelt och gott.
YouTube:
https://www.youtube.com/user/MasterMindEcho/videos
För att fixa detta behöver jag classname på AG90, AG90-ammon.
Får ni med 3X Magnifiern i denna release så ger jag gärna observatören ett sådant.

Min tanke:
Rebellgrupp har slagit till mot en FN-förnödenhetskonvoj. Två prickskyttepar från SOG rör sig i position för att stoppa konvojen. De gör detta och levererar sedan en lastbil med rent vatten till en liten by. Byborna blir glada och svenskarna är hjältar
Jag skickade ett PM till dig Toktotte med lite saker att leka med Smile