Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Op förslag/idéer!
Tjenis mina kära Anropare!

Nu undrar jag som OP skapare vad folket vill se för OP i framtiden!
Är det någon speciell OP-serie ni vill att jag fortsätter på eller vill ni ha osammanhängande OP:s?

The choice is yours (to some degree)
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
JOINT OPS! Stora våldsamma slag med flyg, pansarfordon etc en masse.
gärna lite äldre utrustning eller mer 'vanlig' trupp. Det är inte alltid roligt att vara en Specialforces med gear upp över öronen
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
OK matheez kommer i nästa OP få en gammal bössa med ett eller två magasin. ingen NVG bara vapenlampa mitt i natten osv osv
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Tar gärna samma gear, old school med järnsikte och vapenlampor ftw!!
Jag hade gärna sett något op där man är lite mera freedom fighters. Dvs, man har järnsikte, inget toa papper, dålig utrustning osv. och sedan ska liksom försöka förstöra olika mål eller sabotera eller vad som.
Redigerat av Tordin den 2015-11-05 15:31

Citera

Tordin skrev:

Jag hade gärna sett något op där man är lite mera terrorist/guerilla/freedom fighter. Dvs, man har järnsikte, inget toa papper, dålig utrustning osv. och sedan ska liksom försöka förstöra olika mål eller sabotera eller vad som.


Edit : kom på nu i efterhand att skriva att man vill spela som Terrorist/guerilla/freedom fighter så kommer vi nog ha FRA medverkande snart Smile
Eller ännu värre, Aftonbladet journalister.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Precis, gör nog lite ändrig där!
Freedom fighters, jag vill spela som freedom fighters!
Jag vill gärna vara pilot/skytt och ge understöd ifrån luften i ett AC-130 igen! #skitskoj
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jag är på Chris!
Beja Hajen
Ett OP där svenska Kustjägare ska försvara Gotland mot ryssen skulle vara najs. Eller ett OP med svenska Fallskärmsjägare. Ett OP där man spelar som värnpliktig under 80-talet eller liknande.

Citera

Fryklund skrev:

Ett OP där svenska Kustjägare ska försvara Gotland mot ryssen skulle vara najs. Eller ett OP med svenska Fallskärmsjägare. Ett OP där man spelar som värnpliktig under 80-talet eller liknande.


Midvintermörkerkampanj vore ju najs.

Citera

Armandur skrev:

Citera

Fryklund skrev:

Ett OP där svenska Kustjägare ska försvara Gotland mot ryssen skulle vara najs. Eller ett OP med svenska Fallskärmsjägare. Ett OP där man spelar som värnpliktig under 80-talet eller liknande.


Midvintermörkerkampanj vore ju najs.



Fixar ni ett gotland så visst Wink Rosö funkar då delar utav Rosö är delar utav södra Gotland
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
i.imgur.com/u8NEcA5.png

i.imgur.com/nLAOMW4.jpg

Fråga Grip snällt så
Det tar sjuka mängder tid att placera ut objekt.. Bara se på Rosö.
Hade ju faktiskt varit sjuuuuuuuuukt nice att ha en Gotland karta alltså.. hade till och med kunnat tänka mig att åka runt och ta referensbilder på diverse saker, och hjälpa till att bygga på ön ör ju en självklarhet.
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Tar väl 4-5 år om jag jobbar heltid. Med nuvarande lön och lite till pension också så räcker de om ni skramlar ihop 2-3 miljoner kr så kanske de går, kanske Wink