Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Star Citizen
Hej Anrop! var ett tag sedan!

Jag vet att ni i anrop är ett mycket aktivt arma community och tycker att det är kul att se att ni även väljer att samla er kring andra spel såsom StarCitizen, ett spel som vi i Asgard brinner väldigt för. Våra communitys har tidigare vid några tillfällen spelat arma ihop och det tycker vi var väldigt kul och har inspererat oss att spela mer taktiskt i vissa avseenden.

Asgard som organisation föddes i samband med att Asgards som förening bildades. Denna förening är en öppensinnad plats för alla typer av gamers, casual som hardcore, om du gillar strategispel eller bara spelar FPS. Med basen för organisationen i föreningen gör detta oss till en mångnyanserad organisation med många olika spelstilar och kompetenser vilket vi ser som något positivt. Men detta kan också ses som att vi är splittrade i spel som kan kräva mycket struktur och taktik där många spelare behöver samverka, där står vi ännu i viss mån oprövade.

Asgard är idag Sveriges största orginastion i Star citizen vi är idag 191 medlemmar och vi växer stadigt. Vårat medlemsantal ger oss en potential som mindre organisationer inte har men det vi söker efter nu är mer erfarenhet för att utnyttja denna potential till sitt max. Våra tankar föll direkt på er och den förmåga som vi sett er uppvisa och det rykte som vi vet att ni har när ni spelar arma. Vi undrar helt enkelt om ni har intresse av att bli en del av vår organisation och eran funktion skulle isåfall bli uppenbar i det militära om ni så önskar.

https://robertssp...rgs/ASGARD


Vi pratar gärna mer om detta över TS när ni har tid =)
i.imgur.com/cQexXel.jpg
Hejsan Mackaparen, jag samtalade med din compadre Zemion. Jag är och har varit intresserad av detta spel sen jag fick höra om det. Nu ska man bara vaska fram tid och resurser till detta också!

Hojta gärna till igen när 2.0 är uppe och spinner som en katt.

/Holmberg
----------

Det finns bara ett I5 och det är nedlagt.