Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Meetup stockholm
Jag kan nog skramla ihop några ören för att hjälpa dig Kilt.
Altså, det kan ha varit jag!
Pew pew!
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Sponsorer finns Kilt. Jag fixar en biljett åt dig om du vill, klart du ska komma och mysa lite med oss Smile

Dokuro är ju på också. Vad väntar du på Pfft
Också svårt ekonomiskt Cool, fick bara en halv lön (för jag jobbade bara halva första månaden), men jag ska se till att försöka komma ändå!

Citera

xealot skrev:

Citera

Chris_Acrobat skrev:
Cybertown? Är det dom som har laser-gevären? Till skillnad ifrån de i Göteborg som endast har fjuttiga pistoler.

Tyvärr verkar det som att det bara är pistolre där också.
Jag har aldrig spelat på Cybertown innan men det blir säkert bra Smile

Citera

Foxmaner skrev:
Är cybertown som laserdome?

Laserdome var det jag tänkte på! Jag trodde de hade bytt namn. Pfft Spelade där ett par gånger när jag var liten. ^^
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Svårt säga om kommer vara med på x eller bara y innan finns tider men kommer garanterat på kvällen Smile

Malm, det funkar inte med samåkning till sthlm. Jag skall på flygmuseum
Får ta och avregga mig då jag är osäker på om jag kan komma. Ekonomin spökar. Sen är det oklart om jag hinner få pengar innan träffen.
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Är datumet spikat och det i klotterplanket sedvanligt DAMProp derperi? Smile
Det är spikat.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Jag måste blåsa av. Det har dykt upp grejjer inom familjen som jag måste lösa och som ödet har bestämt att vara ett as så har jag nu ingen möjlighet att vara med. Känns skit då i ett mörker av allt så var detta typ ljuspunkten. Men men... nästa gång då.
Altså, det kan ha varit jag!
Dags att boka ställe. Vi är så pass många att vi måste boka bord
Tänkte precis på det idag, frågan är om vi verkligen kan lita på att alla tjugo kommer, tvivlar starkt på det. Tycker de som inte avser komma kan skriva av sig så vi kan beställa bord och sådant efter hur många som verkligen dyker upp
Ungefär vilken tid är tänkt till första meetupen? Vore bra att veta innan jag bokar tåg.
Hej grabbs.

Jag har precis bokat lasergame kl 16:00,
Kommer att boka något ställe att käka på vid 18-19 tiden antingen ikväll eller imorgon.

@Toktotte:
Jag tänkte mig en fika/lunch meetup runt 13-14 så hinner alla ta sig dit, hälsa, äta något innan vi drar och spelar.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Låter bra tycker jag, rekommenderar meetup på ett ställe som är både lätt att hitta till (anropare kan inte navigera) samt är nära lasergame (anropare är lata). Wink

Citera

Tomten skrev:

Låter bra tycker jag, rekommenderar meetup på ett ställe som är både lätt att hitta till (anropare kan inte navigera) samt är nära lasergame (anropare är lata). Wink


Ska se vad jag kan hitta.. Har inte bott i stan så länge själv så jag har ingen aning om vart man bör gå Grin
Nåja, Dra en google och ta första bästa. What could go wrong
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Är det lasergame i Vasastan eller? Kan inte komma då jag är i Norge då men kan kanske rekommendera platser då jag bor i stan.

Citera

Wedde skrev:

Är det lasergame i Vasastan eller? Kan inte komma då jag är i Norge då men kan kanske rekommendera platser då jag bor i stan.


Kungsholmen. Mellan fridhemsplan och st eriksplans
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Xealot, är lasergame förbetalt eller betalar vi på plats? om förbetalt hur mycket och vart ska vi skicka pengarna?

Citera

IISwede skrev:

Xealot, är lasergame förbetalt eller betalar vi på plats? om förbetalt hur mycket och vart ska vi skicka pengarna?


Ej förbetalt. Jag har bara ringt in och sagt att upp till 20 pers dyker upp.
Jag tänkte mig 2x15 minuter == 120 SEK per person.

OBS. Glöm ej handuk och ombyte om du planerar på att bli svettig (finns en distinkt chans för detta.) när du åker upp.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Jag och ladycarol kommer bjuda på tacos på fredagkväll ca kl 2030 Aftonbladet

Skriv här om någon är intresserad så lämnar jag adress eller mötesplats samt nämn gärna eventuella allergier Aftonbladet
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.