Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
OP Gatloppet
Bakgrund:
En svensk fredsbevarande styrka från I19 är på Altis för att överse att en vapenvila mellan Altis regering och de lokala rebellerna håller.

En motoriserad pluton samt en pluton med Stridsvagn 122 är på patrull i rebellkontrollerat område när de plötsligt blir överfallna av rebell styrkor. Två Stridsvagnar slås ut, tillsammans med annan trupp. De överlevande soldaterna måste nu klara sig tillbaka till regerings kontrollerad mark med livhanken i behåll. Fast innan de drar sig ur området så bestämmer sig överlevarna för att spåra upp de fiender som dödade deras kamrater och låta dem smaka svenskt stål.

Detta uppdraget kommer ha många platser men det gör inget om inte alla fylls på. De platser som inte är fyllda vid spelstart, kan vi säga dog i överfallet.
Redigerat av Nikke den 2016-02-07 21:45
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Ändring på OP:et. Jag kommer ta bort CV90 fordonen, detta gör jag eftersom att jag inser att Infanteriet inte kommer ha så mycket att göra ifall de sitter i pansarfordon hela tiden.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
i.imgur.com/13gYoCp.jpg
i.imgur.com/QmulTWV.jpg
i.imgur.com/Zvglkjg.jpg
i.imgur.com/6knxOeu.jpg
i.imgur.com/7wjWQ4h.jpg
i.imgur.com/sYU6i2Y.jpg
i.imgur.com/YcR0JEU.jpg
i.imgur.com/RskXnDi.jpg
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!