Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Kampanj: Del 1
Disskusiontråd för Kommande Kampanjen.
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"

Citera

Detta var även året som den ryska regeringen bestämde sig för att ta upp filosofin om Sovjetunionen, Ryssen har återtagit ett flertal länder som låg under dess styre fram tills 1991, inklusive Estland,Lettland,Litauen samt Polen. Säkerhetsläget över Europa låg högre än vad det var under kalla kriget. Känslan om ett tredje världskrig låg i luften...


Det enda som finns i luften om ryssen "återtar' 4 NATO länder är en massa Minutemen och inget annat Wink
Wink vi får väl se hur allt utspelar sig Smile
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Men *groteska svärord* jag jobbar!AngryFacepalm
Haha wedde! Det kommer fler del-OP i kampanjen! Smile
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Fråga kom.
Ny till er här på anrop men kört en hel del koth som medic ansvarig för min grupp (vanilla) och kört medic hos Arma Sweden(med samma mod som ni använder). Ser att ni saknar ännu en medic till sista gruppen, dock har jag läst på erat forum att ni rekommendera att köra ett par gånger som vanlig skyttesoldat innan man tar en svårare roll. Så hur bör man göra? Skulle gärna spela med er där den 4/3
Om du vet hur det funkar att vara sjukvårdare med ACE så är det bara att tuta och köra. Smile
Roger roger, bli att träna idag och imrron lite själv så man brings the a game till söndag Smile