Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
OP - Camp Aurora (del 1)
Till det här uppdraget behöver jag en samarbetande Zeus tillsammans med mig. Genom script kommer vi kunna styra varandras trupper också vilket annars brukar vara en begränsning. Det får gärna inte va första gången du spelar som Zeus men du behöver inte vara ett proffs! Uppdragen kommer försöka hållas till två timmar.

Det här är första delen som planeras till en trilogi, precis som alla Hollywood filmer. Grin
Har ett par hundra timmar i Zeus dock mindre missions (runt 5 pers) men om ingen av veteranerna här vill hjälpa till så ställer jag upp! Kör du addons typ Ares till Zeus?
Knopen - En båtknut
Ja för fan signa upp! Jag har definitivt inga 100 timmar i zeus ^^ Nej inga mods, behöver man det?
Läste på Ares nu snabbt, får se om det kommer att behövas. Vill hålla nere antalet mods/scripts osv

Om du bestämmer dig för att ta rollen som zeus kan vi diskutera det vidare.
Ares är client side så ingen fara. Bara den som är Zeus behöver köra Ares lokalt, inga andra spelare eller servern. Övriga märker inte ens om Zeus kör med Ares Smile
nämen dåså Smile
Jag skulle vilja uppmana er som inte varit ställföreträdande och gruppledare att ta chansen att vara det. Det kan inte annat än att gå åt helvete Grin
Afghanistan: Scores of Taliban dead in Kunduz attack
http://aje.io/ndws

Shit just got real Shock
Pga att jag inte är säker på att jag hinner bygga klart OP,et tills datumet är satt så avpublicerar jag det för tillfället så det finns plats för andra. Det kommer upp när det är 100% färdigt.