Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Takistan Five O: Goat Edition
i.imgur.com/ij4W6kH.jpg

Är det nått som undras över spelet, så ska jag försöka att besvara här..
La alla slots på ett ställe, så flera har fått samma info om att kolla in forumet där och ta en slot man vill ha. Nu är det ju ett bland OP där vi vill ha lite olika personer på div platser, annars skulle jag tagit Anrop här på egna slots som tidigare. Hoppas att alla som har viljan att joina upp på våra OP och spel joinar in som partner och hejjar lite. Kommer i framtiden ha flera spel där vi blandar in mera grupper och större spel, där vi kommer ta med Anrop som egna grupper.

Har ni frågor om Takistan Five O: Goat Edition så hojta till Smile
Stay frosty !
Tar gärna en Bandit slot!
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"

Citera

Soodis skrev:

Tar gärna en Bandit slot!


Japp lagt till Smile
Stay frosty !
Kort fråga, är banditerna efterlysta från start?
Altså, det kan ha varit jag!

Citera

Dokuro skrev:

Kort fråga, är banditerna efterlysta från start?


Nope, alla som kör banditer kommer agera med olika förutsättningar, nån ska ha tagit en get och försöker gömma den i en annan stad tex, en annan har snott en bil och har ett mönster som ska köras, en annan har mördat nån och är efterlyst kanske.. det ska vara lite olika förhållningstänk. Sen kort därefter så kanske man blir fängslad eller nedskjuten eller tar in för förhör osv. Sen får man som bandit en ny roll att köra och agera efter.

Detta är inte ett panga på varandra bara Smile
Stay frosty !
Vad kommer reportrarna ha för uppgift? Agerar dom i lag eller glider dom runt självständigt?

Citera

Mpenga skrev:

Vad kommer reportrarna ha för uppgift? Agerar dom i lag eller glider dom runt självständigt?


Jag såg dom åkta ihop som ett lag, men känner man spontant att det vore roligare att köra eget så vore väl det helt aok. Finns inget som är bestämt för dom utan där är det rätt mycket eget initiativ som gäller och man kommer få lite inside info om "här har det hänt något, kanske ett scoop". Kommer vara i samma group som Zeus så dom kan skriva över en notis om tex saker som händer.
Kan ha en egen bil om man vill och roama lite fritt och intervjua folk rätt fritt.
Stay frosty !