Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
ANROP: Infanteriövning v3 - SPELTEST! Idag 11 augusti 18.00 - ANROPS TS
Hej alla glada!

Igår gjorde jag ett övningsbana som är designad som PvP.

SPEL 18.00

WEST:
Tanken med den är att de som spelar WEST ska få bra övning i radiokommunikation, markera ut mål kort och fint, gruppsammanhållning, formationer osv. samt att gruppchefer får öva på att leda en grupp.

Målet för WEST är att slå ut EASTs radiotorn som står mitt i basen deras.

EAST:
Ni är troligvis färre spelare, men ska även ni öva på radiokommunikation och hur man säger "där finns fiender!" på ett bra sätt. Ni får även en bra övning i stridspar då ni kan behöva sprida ut er lite.

Vill du vara med och speltesta lite? Kom in på TS så fort du kan Smile

Läs igenom första posten i denna tråd innan du kommer in: http://anrop.se/forum/viewthread.php?...#post_3903
Redigerat av pellejones den 2009-08-11 16:56
Vilken tid? Kommer hit lite folk senare å käkar middag :/
Lirade detta igår och ska givetvis vara med idag också, men vilken tid undrar jag också. Laga mat och allt det dära ska jag göra nu så blir svårt att lira nu...
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!
Här är det snabba puckar... hehe..

Kan inte heller vara med nu eller sen... Men är gärna med på en mera inplanerad träningsdag/tid som är ute i god tid så man kan planera lite själv med.
Barn/jobb/övrigt... ni vet...

Hur blev det med dom dära fasta tiderna, är det bestämt något mera, träningsdagar/seriösa spelkvällar med mera?
Det är klart att köras om jag förstått det rätt, så det kan nog köras när som helst när det är folk på ts Grin
SPEL 18.00
Taget, övningsspel kl 1800 sharp=)
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
Yes fan vad fint!
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!
Missar tyvärr idag, men hoppas att detta blir regelbundet.
Hallå, hur har ni tänkt att en korrekt rapport skall gå till då?
Skall man använda rapportmallar man använder på riktigt eller ska ni hitta på något eget?
Det är inte lätt när det är svårt.
Jag fattar inte varför mitt Arma2 hänger sig hela tiden på det här uppdraget? Har aldrig varit med om det innan, och det blir inte så på någon annan server. Jävligt konstigt...
Mjo, synd att man missar. Jobbar hela veckan nu, inklusive helgen, så för mig blir det inget på ett tag nu.

Hoppas ni kommer fram till något fungerande iaf Grin
@petterson

Jag har också haft en del problem på asylm servern, se över grafik inst, då asylm brukar ha en del gräs och ca 3000 i viewdistance. Alltså högre än domination och standard servern.


Läs denna artikeln: http://www.caveofdistraction.com/2009...ed-for-me/

Jag hade även mycket crasher med vopsound2.1, kör jag utan samt ställt in graf inst efter det som står i länken ovan så spelar jag stadigt på asylmservern med 20-30fps iafl=)
Redigerat av Webdisciple den 2009-08-11 20:16
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
Zordak: Man kanske skulle lägga satchels vid X?
Ish: Om vi får någon med det är det ju moralisk vinst för oss i alla fall!
Alla: skrattar
<5min senare> BOOM! två döda
ALLA Vrålgarvar

Grin

Synd att ingen recorda det Sad
Redigerat av Ish den 2009-08-11 19:49

Citera

Ishie skrev:
Zordak: Man kanske skulle lägga satchels vid X?
Ish: Om vi får någon med det är det ju moralisk vinst för oss i alla fall!
Alla: skrattar
<5min senare> BOOM! två döda
ALLA Vrålgarvar

Grin

Synd att ingen recorda det Sad


I only say Fyfan!
Imponerad av ryssarna idag! Smile Kände mig som en "sitting duck" mest hela tiden.
Ja riktigt bra gjort att b-styrkan Grin Speciellt den där satcheln, och steel_rat! Du låg i din buske och tog oss en efter en.

Kort från Echo Alpha: När uppdraget var klart hade vi Tre spelare kvar i liv, Jag, Geist och Ravenous. Alla utom Ravenous hade 0 liv kvar dessutom, så en granat och Ravenous hade varit ensam Smile
Satcheln tog klockrent Grin

Zordak skrek åt mig SPRÄNG SPRÄNG!!! Jag hade inte sett att ni var precis där de låg. Booom. En sån där grej som man bara lyckas med en gång Grin

Det gick bra för oss rätt så länge.

Sista striden var kul. Kröp runt som en tok med kulorna vinande runt skallen. Hade någon på kornet bakom ett träd men missade ett antal skott. Siktade sedan för lågt på någon som släpade iväg en av era döda. Pepprade den döde ett antal gånger till men bommade den som drog. Sedan tog det stopp och ni vann. Kul fight Smile

Var tyvärr tvungen att pysa iväg under eftersnacket. Det var kul i alla fall!
Den sista striden var riktigt häftig, du fick mig steel och skadade Pelle. En sak som inte funkar särskilt bra när man kör med vegetation är att vara Ksp-skytt man får ha sittande ställning för att ens kunna se lite av målen men det är duktigt svårt att få in några träffar iom massiv stegring av vapnet.

Än en gång ett stort tack till Pelle för ett bra utfört uppdrag.
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!

Citera

Steel rat skrev:
Sista striden var kul. Kröp runt som en tok med kulorna vinande runt skallen. Hade någon på kornet bakom ett träd men missade ett antal skott. Siktade sedan för lågt på någon som släpade iväg en av era döda. Pepprade den döde ett antal gånger till men bommade den som drog. Sedan tog det stopp och ni vann. Kul fight Smile


Det var mig du missade Smile du sköt liket, träffade mig i benet, jag kunde dra den skadade trots att jag var skadad, men då kröp jag haha Grin