Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Fraps fråga
Var enda gång jag spelat in på fraps så uteblir det Jag säger på TS. Vill ju inte låta som en narcissist, men det tar verkligen bort helhetsintrycket, när man hör folk prata med mig utan att ha fått en fråga tex. Någon som vet hur man kan lösa detta, om det ens går?
Jag tror att det enda sättet att lösa det är att göra så att du hör vad du själv säger i micken - vilket dock antagligen är sjukt jobbigt att lyssna på under en hel spelsession. Exakt hur man gör det vet jag inte riktigt, man får pilla lite i Windows ljudmixer.

Alternativt spelar du in vad du sa i spelet i efterhand och lägger in det i videon.
Redigerat av Pettersson den 2009-08-30 20:44
Så kan han ju lägga till sig lite fet radioröst och processa det hela lite så han låter macho Wink
En TK är också en Kill Wink
Om ni hör ett litet ljud och känner en liten doft så vet ni att det bara är jag....
Lånar tråden lite...

nån mer än mig som får typ fyra femtedelar av alla frapsvideos bara brusar?

sänka ingameljudet funkade inte obviously
i35.photobucket.com/albums/d173/rigge88/index2php.png
Nä, men där emot så fryser mina filmer.. Säg att jag har Ins bindat.. Så fort jag trycker p "Ins" så fryser det i typ 4-5 sek, sen börjar det spela in. Det värsta är att det blir med på filmen också. Skitdrygt..