Visa ämne
 Skriv ut ämne
HMS Norrköping
Några punkter som gärna skulle få fixas, vet redan att arma har stora problem med stora skepp/båtar.

Men skulle det kunna gå att fixa så att man kan hoppa in in Skeppet när man står brevid det och tittar på det(ist för att man ska stå i en krånglig vinkel 15m bort) samt att få Rbs 15 att fungera eftersom den just nu bara skjuter upp 15m och sen bara rakt ner i vattnet 100m bort(Har för mig dom funkade förut).

Sen en bättre(om möjligt) stabilisator för 57mm Akan vore ett stort ++
Men min fänrik sa....Ja men så här är det!

Citera

GJoel skrev:

Några punkter som gärna skulle få fixas, vet redan att arma har stora problem med stora skepp/båtar.

Men skulle det kunna gå att fixa så att man kan hoppa in in Skeppet när man står brevid det och tittar på det(ist för att man ska stå i en krånglig vinkel 15m bort) samt att få Rbs 15 att fungera eftersom den just nu bara skjuter upp 15m och sen bara rakt ner i vattnet 100m bort(Har för mig dom funkade förut).

Sen en bättre(om möjligt) stabilisator för 57mm Akan vore ett stort ++


Tjena!

Har lagt till dina synpunkter i våran feedback tracker, tänkte bara fråga om du använde några andra moddar som typ CBA och ACE?
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
Japp använder både CBA och ACE men även RHS USAF och Russian, MCC, CUP och några andra fordons och enhets mods.
Men min fänrik sa....Ja men så här är det!