Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Battlefield Heroes: Anrops server?
I dagarna som gått så har jag fått äran att lira BF:H med ett gäng glada prickar här från Anrop,
sjukt roligt då man hamnat lite vid sidan om pga att mitt ArmA2 inte är spelbart på min dator.

Spelet verkar vara väldigt populärt men det är ett rent helvete att komma in på samma server,
så det har varit en å´samma fråga som dykt upp isamband med att vi har spelat... .

- Hur stort är intresset här på Anrop.se att hyra/dela på en Battlefield Heroes server?

Den totala kostnaden per månad skulle bli minimal och då skulle vi alltid ha en garanterad plats!
Dessutom så kanske dom som är med och betalar kan få vara admins... . nå, vad säger ni?
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
Det kommer en Anrop server under nästa vecka. DICE håller på att slutföra betatestningen med alla partners.

Den kostade 460kr för första månaden, därefter kostar den 230kr/mån. Vi börjar en månad och ser vad som händer Smile
Jag uppdaterar den här tråden så fort den kommer upp.

Alla som vill ha VIP spot får chippa in några kronor. Eventuellt överskott sparas till nästkommande månad.

https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr...id=7926526

Vill ni ha en VIP plats, som innebär att ni alltid kommer in på servern så kastar ni in minst 40kr på mitt paypal konto. Om vi plockar ner servern kommer eventuellt överskott skickas tillbaka.

Finns bara 16 slots servrar, så vi behöver både tyskar och allierade så vi kan banka på varandra Smile

Edit: Här är svaret jag fick när jag undrade när den kommer upp btw. Den är alltså redan beställd.

Hi David,

Currently Heroes servers are still in pre order status. We expect all servers to go live somewhere next week, we're currently in the final stage of testing with DICE/EA.

Best regards,

Met vriendelijke groet,

Ramon Plaisier
i3D.net Marketing Manager


Edit 2:
VIP betalningar:
Keivlech
Dejjvid
Pummy

Redigerat av Dejjvid den 2009-09-02 19:19
Det är inte lätt när det är svårt.
jag är med en vip plats låter sweet
Ganska dyrt...
Det är inge dyrare än att mmo. *inväntar aion*
jag är helt insane gunner ^^ vore coolt med en anrop server
Härligt å´se alla svar, men hoppas på fler!

Dejjvan, finns det fler betalningssätt än GayPal?
Kan man få överföra direkt till konto eller dyligt?
Personligen är det inget problem, men jag fick
denna förfrågan från två andra som vill vara med.
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
@Robinio
Det är heeeeelt frivilligt. Vill du gnälla över priset så starta en egen billigare server, alternativt starta en ny tråd i gnäll där.

@Bodybag
Det är personkonto Nordea, jag skickar det på PM till dig.
Ni andra som hellre vill sätta in direkt på personkonto PM:a mig.
Det är inte lätt när det är svårt.
Har en lillebror som är intresserad och han undrar vilka kartor som kommer spelas.

Citera

Dejjvid skrev:
@Bodybag
Det är personkonto Nordea, jag skickar det på PM till dig.
Ni andra som hellre vill sätta in direkt på personkonto PM:a mig.


Taget Wink
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

Citera

Carlbark skrev:
Har en lillebror som är intresserad och han undrar vilka kartor som kommer spelas.


Vi kommer börja rulla med alla. Sen får vi se vad som blir mest poppis.

Har börjat klura på en liten Anrop turnering också. Då kan vi skapa ett par lag och köra en liten shootout när vi inte har fullt upp med riktiga milsim Smile Fördelen med Heroes är ju att det går riktigt fort att starta och se action. Perfekt när man har lite tråkigt, eller inte kan spela mer än någon timme. Sen är det förbaskat kul att banka på sin polare med en jätteminigun också Smile
Det är inte lätt när det är svårt.
jag har nu även jag skaffat detta. helt underbart roligt när man vill fördriva lite tid Grin å speciellt om man bara har nån 10 min å så.

undrar BTW hur man får en sån dära banner som ni har här på era bfH gubbar?

å de ska tilläggas att jag är en av tyskarna (eller de me döskalleflagga som de är i spelet hehe.

har även en amerikangubbe men har inte lirat nått med han än// Serpan
Dont stop, Dont think, Dont Sneak, Just Run!!

Citera

Serpan skrev:
hur man får en sån dära banner


1.) Logga in på ditt BF:H konto och kolla ditt Player-ID-nummer
2.) Besök BFHQ.se via denna länk och klistra in ditt Player-ID
3.) Vipps så har du skapat en personlig statbanner för forumet.. .
Redigerat av bodybag den 2009-09-04 00:21
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
Hittils har vi lirat tyskar. Men vi behöver av båda sorter, levla upp en av varje så blir det aldrig strul.. Smile
Det är inte lätt när det är svårt.

Citera

Robinio skrev:
Ganska dyrt...


Lite över 1 SEK/dygn? Räknade jag helt fel, utgick fr 40kr mån.

Servrar kostar.
ifall de blir snack om ett anrop turnering så är jag på! level 13 GUNNER Cool
Nått nytt från fronten?
Servern kommit upp ännu?
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
Jag har varit upptagen med en massa annat IRL tjaffs.. Smile
Servern har inte kommit upp, det lär bli vilken dag som helst.. Smile
Det är inte lätt när det är svårt.
Gjorde en sökning på anrop bland grupperna, fanns inga, trodde ni hade skapat en redan Pfft

Länk till att skapa en Anrop grupp om ngn vill det:
http://www.battlefieldheroes.com/grou...ups/create
Redigerat av Kiptanoi den 2009-09-09 00:58

Citera

Kiptanoi skrev:
Gjorde en sökning på anrop bland grupperna, fanns inga, trodde ni hade skapat en redan


Har lagt upp en egen tråd om "gruppen" då denna handlar om "servern", läs mer här.. .

Now, back to topic Grin
Redigerat av bodybag den 2009-09-09 01:59
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png