Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
PvP - ikväll (onsdag) 2a sep. 19.00
Jag är ny och är på om det finns plats.
Fishstick, hoppa in på ts klart de finns plats

Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
Do you like fishd(st)icks?
skit kul.. var roligt slänga upp bilar i försvars syfte med lampor på. Smile
Tack det var kul även om vi blev sönderskjutna till småbitar..
En TK är också en Kill Wink
Om ni hör ett litet ljud och känner en liten doft så vet ni att det bara är jag....
HAHA jag låg nära en buske norr om Slits, sedan hörde jag skott och smög mig lite närmare, såg 2 smurfar en med SMAW och en annan med M16-Acog, hehe sedan satt någon annan med ksp90 i buskarna och höll mig nere. jag gömde mig bakom ett träd och sköt tillbaka, sedan var det tyst.

Skulle säga att vi kör på ett mindre område. med typ 45 eller liknande i timelimit.
Ja det var jag och min grupp du tog ut Robinio, skitbra jobbat!
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!
Bra spel, lite kort med tid bara =)

Jäkligt bra jobbat av opfor måste jag motvilligt erkänna... =)
Liten bild. =)

zordax.se/arma2pvpwin.jpg
den rätta bilden Wink
granq.game-host.org/upload/granQ_/kickass__gruppen.jpg
yess, kommer in när det är slut! Wink
left4arma?

i30.tinypic.com/51yeld.jpg
i35.photobucket.com/albums/d173/rigge88/index2php.png
Faaan!!! Missade ju all action, ska aldrig ställa upp som flytthjälp efter jobbe nå mer... Lät som bra spel iafl! =)
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
tack alla som var med! Synd att det strulade i början och synd att jag missade sista spelet.

B-styrkan i första spelet gjorde ett grymt jobb!

Jag hoppas att vi inte skrämde bort våra nya medlemmar utan att ni är med i framtiden också Smile På söndag blir ett större COOP-spel.
Redigerat av pellejones den 2009-09-02 22:34
anrop.se/hosted/pellejones/anropbanner_pelle.jpg

Citera

Rigge skrev:
left4arma?

i30.tinypic.com/51yeld.jpg


IT'S A ZOMBIE!
Seriöst jag hade fan pissat på mig om jag såg det där, vet ju aldrig om Pelle har lagt till nån zombie mod Pfft
B-styrkan regerade totalt i första spelet. Vi i A hade ingenting att säga till om.

Snyggt jobbat av er.
jag hade lyckats få till en NVG och henkan sa han skulle skjuta flares, måste säga tyckte lite "äh bättre med ett gevär i rätt riktning än några fjutt flares", men jävla vilken skillnad det vart.

och tror att komma under flares (dvs ni är upptäckta) ökade på stressen hos er. Det var en av mina bättre stunder i ArmA2 även om jag dog i eldstriden.

synd att A-styrkan missade våra typ 10 fordon runt om basen som var uppsatta att lysa ut från basen och förblinda er. Kul improvision vi gjorde.
Det var mitt fösta lir med Anrop. Anslöt i samband med det eldöverfall som skedde nattetid där ni sköt upp en flare.

En fin dödsupplevelse vart det. Flaren piffade upp det hela något otroligt, var aldrig snack om någon svarseld utan ner på backen, försökte få iväg några rökgranater men blev träffad. Blev ivägburen och återupplivad men nedskjuten direkt.

skoj skoj.