Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Lira lite arma 3 co-op spontat
Hallå! vi är en grupp på allt från 3-8 st som brukar spela Arma 3 co-op (Zeus) med hjälp av MCC sandbox och söker lite fler spelare.
Vi är inte superseriösa och ändrar utrustning lite efter hur många vi blir med.
Använder lite olika moddar och TS (TFAR).
Hör gärna av er här till mig om ni vill va med (alla får va med, de fler ju roligare.)

Heter även Virre på steam och har ett ritat ansikta som bild där, bara å lägga till mig

Admin får mer än gärna ta bort inlägget om det inte passar här. (ni får va med ni å Smile

(redigerat med bild på modsen vi använder)
Virre bifogade följande bild:bild:
arma_3_mods.jpg

Redigerat av Virre den 2017-03-15 16:24
Om ni vill spela med lite fler spelare är ni mer än välkomna att skriva upp er på någon av operationerna som finns på startsidan och delta, the more the merrier Smile
det kommer!
vi brukar bara få lite feeling och gå in å skjuta lite och jag tänkte att de kanske finns fler, vi brukar väl spela 1 timme och tills man känner för de
Låter som om ni borde droppa förbi nästa fredagsmys och skjuta av er lite då Pfft
Redigerat av Dahlgren den 2017-03-15 16:54
@Virre: med risk för att rekommendera hemsnickrade och hembrända grejer:
Ni borde verkligen lira med den här lilla grejen som vi pillat ihop sen några år tillbaka: sfp.anrop.se/a3/
Eran lista mods såg lite konstig ut.....
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
Ser att ni blandar HLC och NI Arms, gör inte det. NI Arms ska ersätta alla HLC moddar, alla tidigare HLC har en NI Arms ersättare. Att ha både HLC Core och NI Arms Core kan bara sluta illa. Shock

Dubbla remove stamina känns lite overkill med? Grin

Citera

Dahlgren skrev:

Ser att ni blandar HLC och NI Arms, gör inte det. NI Arms ska ersätta alla HLC moddar, alla tidigare HLC har en NI Arms ersättare. Att ha både HLC Core och NI Arms Core kan bara sluta illa. Shock

Dubbla remove stamina känns lite overkill med? Grin


tack för infon! lyckades inte med bara stamina remover när vi fixade ACE 3 varför vet jag inte så det vart så här Pfft

Citera

Virre skrev:

[quote]Dahlgren skrev:

Ser att ni blandar HLC och NI Arms, gör inte det. NI Arms ska ersätta alla HLC moddar, alla tidigare HLC har en NI Arms ersättare. Att ha både HLC Core och NI Arms Core kan bara sluta illa. Shock

Dubbla remove stamina känns lite overkill med? Grin

Citera

Virre skrev:

[quote]Virre skrev:

[quote]Dahlgren skrev:

Ser att ni blandar HLC och NI Arms, gör inte det. NI Arms ska ersätta alla HLC moddar, alla tidigare HLC har en NI Arms ersättare. Att ha både HLC Core och NI Arms Core kan bara sluta illa. Shock

Dubbla remove stamina känns lite overkill med? Grin[/quote


Ja det gör det, sen bör du absolut byta ut Swedish army mod till Swedish forces pack istället Wink
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!