Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Tips till Hemv Spanings OP
Hej

Jag har en idé och en tanke om en operation som kanske skulle vara lite mer långvarig än vad vi brukar ha på missions. Tanken med detta uppdraget är ett dynamiskt spanings uppdrag som hemvärnet med 2st Zeus som kontrollerar större delar av spelet. Zeus skulle då bli valda efter vad de har för tankar om uppdraget i denna tråden och de som verkar bäst passande väljs ut som de mest litade på att köra Zeus utan att det blir allt för fel.

Hemvärnarnas uppgift skulle då vara att hålla span på främmande fientliga trupper som inkluderar infanteri och fordon grupper samt rapportera upp högre när fientliga soldater genomför förflyttningar. Målet skulle vara att samla så mycket fakta och inte bli upptäckta och sedan återvända till bas där då grupperna utgår med mål att bekämpa den okända fienden. Mer om vad just uppdragets hel het kommer vara mer tydlig desto längre in jag kommer in i uppdraget men alla idér från vad folk tycker är roligt är uppskattade och det skulle hjälpa om man kunde ge så mycket av sina egna tankar som man kunde.

Detta kan också användas till framtida uppdrag av mig själv då jag vet vad de "roliga" uppdragen har för mål och utförande och jag vill se hur utmaningen men Zeus kan ändra uppdragets struktur från det vanliga.

Som sagt alla idér är välkomna och om du känner att du vill påverka som Zeus så skriv vad du har för tankar etc.

Tack // Sjöquist

cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2699640/images/2011/sverige_flagga_11_151355229.jpg
"Tryck, Tala, Tänk"