Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Tråkig uppdatering om Seastone
I veckan som var nådes vi av den tragiska nyheten att A3K medlemmen Seastone gått bort.

Sestone tid med anrop började 2015-2016 i vad jag mins som en serie av olika joint Ops Anrop och A3K hade. Våren 2016 deltagit Seastone vid några spridda tillfällen vid olika Anrops Ops för att under hösten bli en reguljär stam spelare som man kunde räkna med skulle dyka upp intressanta tillfällen. Under tiden lärde många känna Seastone bättre och spelade andra spel än Arma med honom. Han var en frispråkig men också varm person som alltid lyfte stämningen med sin närvaro.

Postumt tilldelas Seastone Anrops blå stjärna för tapperhet & kamratskap på de interactiva slagfältet under 98 Operationer, och lägger vi till Joint Ops med A3K så är jag säker på att han var tresiffrig.

Seastone vi minns dig.
Känns väldigt tomt på TeamSpeak utan Seastones ständiga närvaro. Hans busiga och skämtsamma attityd var frisk fläkt bland den annars ganska hårda stämningen som kan råda.

En stort tomrum lämnar han efter sig. Tror det är få som spelat med Seastone som inte kommer minnas honom, han gjorde ett starkt avtryck.

Många saknar dig Seastone Frown
Aj då, det var ju tråkiga nyheter att höra.

Jag har haft glädjen att känna och spela med Seastone under många trevliga OP här på Anrop och jag har alltid tyckt att han var en trevlig kille och ett mycket välkommet tillskott på våra spel. Hans skratt och humor kommer saknas.

Rest in peace my freind.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Seastone var alltid närvarande i anrops ts, var han inte med själv och spred galenskaper så satt vi och pratade om de galenskaper han hade spridit om han hade varit med.
Detta blev extra tydligt de senaste dagarna, när alla en efter en i sin ovetskap drog sina Seastone-skämt för att sedan tvingas höra de tråkiga nyheterna.
Seastone var omtalad och omtyckt och hans närvaro var alltid en garanti för ett gott skratt.

Seastone utnämndes skämtsamt till "Anrops Värdegrundsutbildare" på grund av den extrema politiska inkorrekthet han kunde bidra med.
Alltid med glimten i ögat och alltid med goda skratt som följd. Mycket av Seastones tokigheter har fastnat på film och vi är flera som har honom inladdad i våra soundboards.

Alla dessa seastone-memes som en gång var så roliga får nu en väldigt bitterljuv klang, när man vet att den komik och glädje han gav oss hör till hans sista gärningar i livet.
Seastone var en av anrops riktiga karaktärer och vårt lilla community kommer aldrig bli detsamma utan honom. Jag hoppas att han får leva kvar länge i våra inspelningar
och jag vet att han kommer att leva kvar länge i våra minnen.

Vila i Frid Seastone

https://www.youtube.com/watch?v=ikaky...kaky83c5js
Himla trist, de gånger jag stötte på honom på TS var han alltid trevlig och glad.

Må han vila i frid.
Sad tråkigt att höra.
Vi får hoppas att hn respawnat någonstans på Altis med en kallöl.


någon som har koll på begravningen, när och var. Tänker vi kunde swisha ihop till en blomma ifrån anrop
Granq det tycker jag låter som ett mycket bra förslag.
Vad jag kan se ifrån denna dödsannons så är begravningen den 19/1.

Vila i frid Seastone. <3

Citera

Granquist skrev:

Sad tråkigt att höra.
Vi får hoppas att hn respawnat någonstans på Altis med en kallöl.


någon som har koll på begravningen, när och var. Tänker vi kunde swisha ihop till en blomma ifrån anrop


Jag är helt kart intresserad av att samla ihop till en blomma eller krans. Jag är inte rätt person för att organisera detta dock.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Oavsett om vi skickar blomma eller inte så tycker jag vi ska försöka få fram kondoleanser till hans anhöriga så att de får veta att han var uppskattad och omtyckt av många här. Det Zlusken skrev var väldigt fint uttryckt och något jag tror vi alla kan stå bakom om vi vill skicka det till de anhöriga, kanske kan skrivas om lite för icke-internetfolk bara.

Jag försöker kolla med Fniffs om han eventuellt har eller kan få tag på kontaktuppgifter.
Det var riktigt dåliga nyheter. Sad

Känns konstigt att veta att man aldrig kommer få köra med honom igen...

All heder åt Seastone, du kommer aldrig försvinna, en del av dig kommer för alltid finnas kvar, ditt avtryck på Anrop kommer aldrig försvinna. Både det avtrycket du gjorde på oss andra och det som du har kvarlämnat i våra filmer kommer finnas kvar, nu och för alltid.
Må du vila i frid nu.
Vem sammanställer detta och vart ska man skicka pengar till blommor?
Pretty disabled, Regards.
Det finns en insamling till Seastones minne här där pengarna går till Suicide Zero, för de som vill donera.

https://www.faceb...730193305/

Man kan också gå in här och donera direkt om man inte har Facebook:
https://www.suici...
Redigerat av Alekanderu den 2018-01-14 01:27
Fint reportage om Seastone i Expressen.

https://www.expre...om-att-do/

Citera

dx_dt skrev:

Fint reportage om Seastone i Expressen.

https://www.expre...om-att-do/
Det känns fel att säga tack, men det var en fin läsning.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!