Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Resa till flygdagen i Uppsala (Brummelibrum das Uppsalos)
Så tänkte mest att tjöta samman och visst kan man använda disc, messenger och en massa andra IT-flugor som My space, FB och Google men nu blev det såhär.

Jag å Loffa (sist jag kollade iaf) e ju bofasta i sthlm. Dahlgren också och Trubb ... har jag ingen aning om i skirvande stund men det ser ju ut som att samlas upp vid ett fordon eller 2 fordon på samma plats om vi blir fler. Onödigt även om roligt att köra konvoj! Så någon idé/tanke på detta?

Som sagt bättre va ute i tid än dagen innan tänkte jag.
Ja, jag tänker ibland!
Redigerat av Dokuro den 2018-07-20 12:14
Altså, det kan ha varit jag!
kanske ha en bättre titel? trodde först var spam och inte så lätt koppla ihop till flygdagen Pfft
Jag skärper min kreativitet och tråkar ner mig xD
Altså, det kan ha varit jag!
Jag har en bil och bor inte så långt från sthlm, borde kunna klämma in lite folk
om någon söder om stockholm åker bil och passerar linköping (eller kan tänka sig ta en kort detour) så skulle det vara uppskattat med en plats.
Jag utgår dessvärre från södra Stockholm så Linköping är 2h bort.
Jag har dock inga problem med pickups från Södertälje, haninge eller så vidare norrut. Vart och vilka som vill bli upplockade är viktigare info förståss än vart jag kan placera mitt fullt mobila fordon
Altså, det kan ha varit jag!
Jag har gått och blivit sjuk, så jag måste hoppa av. Hoppas det inte pajar några transportplaner för någon