Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Trådstandard för lir..
En sak jag tänkt på är att det ganska lätt att missa när saker liras även när står datum. Föreslå att vi försöker göra en standard och föreslår (vi kan ju diskutera det lite) något sånt här:

SPEL Typ | Veckodag | Tid - Namn | Datum |

Tex:
ArmA2|COOP | Tisdag 22/7| 19:00 - Operation Whipeout |

För egentligen spelar namnet mindre roll men bra veta om var "fredag eller lördag" och lätt glömma nu när vi bara kör på datum.

Typ:
COOP
Träning
PvP
RPG
RACE


så tex:

ArmA 2 COOP | Måndag | Op Tellytubbies | 21/7
Redigerat av Granquist den 2009-09-18 18:36
Låter bra tycker jag.
anrop.se/hosted/pellejones/anropbanner_pelle.jpg
*like*
+1
Imagine how it would be, to be at the top makin' cash money. Go tour all around the world, tell stories about all the young girls.
Absolut.
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!
- -

Dubbelminus lika med plus=)
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt
Bra idé
låter perfekt. Så gör vi ^^
Mycket bra förslag! Underlättar nog rätt mycket när man "skummar" forumet också Wink

En grej till jag tänkte på som lite hör ihop med det hela. Skulle man kunna ha någon avdelning på hemsidan, typ i storlek med servrarna med kommande storspel, en vecka framåt.

Ex.
Kommande storspel:
ArmA2|COOP | Måndag | Op Tellytubbies | 21/7
ArmA2|COOP | Fredag | Op Rambo | 25/7
Falcon5|COOP | Tisdag | Operation Whipeout | 22/7


Sorterat på speltyp som ni kan se. Kanske bättre att ha det sorterat via datum? Tror det kan vara bra att ha något liknande i alla fall, för att få en översikt enkelt.
Tänker att det ligger i vänster eller högerspalten i ungefär samma storlek som TS och serverlistan.
Klawen, bra idé.. skall ta det på nästa "produktionsmöte" med zip.. vet steam har en liknande funktion men den var inte så bra.

Gillar även köra namnet eller en förkortning av namnet på spelet.. uppdaterar första posten med det också.
bara en tanke... spelar ju ingen roll igentligen men borde inte datumet vara före namnet? typ COOP | Lördag 26/9 | operation storm nånting.

fast det är klart det gör man kanske som man vill vad vet jag.
Sant molle, underlättar det med, även om det oftast inte ligger ute något mer än en vecka i förväg =)
Tiden är viktig också.

ArmA2|COOP | Tisdag 22/7| 19:00 - Operation Whipeout |