Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Coop | Onsdag 14/10 | 19:00 - Op Delta Nine
Tack alla som var med!
även om foxtrot spårade ur lite med förlusten av Marklund så vart det väldigt lyckat.
Med denna smäll så går jag ur och tänkte sätta mitt byggande på IS för det är så pass mycket mission builders nu , och jag känner börjar bli lite väl mycket notepad för min del Pfft

Har mitt stora coop planerat bara för 1 Nov Smile glöm inte skriva upp er!
www.anderssonm.se/images/banmattan.jpg
Vill tacka alla för ett trevligt spel, gillar skarpt idén med en littlebird/grupp! Dock kanske man ska utrusta piloterna med lite bättre vapen nästa gång (typ m16 acog samt lasermarkör) så man som pilot kan hjälpa gruppen också, både genom att stötta upp med lasermarkering (kan ju flyga till bra positioner) och även vara med i fighten lite mer. Men hursomhelst var det ett jäkligt trevligt uppdrag! Jäkla IED tält dock.. "jag flyger över och kollar läget, det ser lugnt ut, inga pro *BOOOOM* det var inget..." riktigt nice =))

Mot slutet (hoppade ut strax innan 23, måste ju jobba) så körde jag lite "overwatch" alltså spanade åt gruppen från helikoptern. Det kanske vi skulle utnyttjat lite mer, var en nice känsla och ganska så bra också (tills fi/friendlys skjöt på mig då Wink )

Tack Mattan och övriga i HA! Givetvis ni andra som var med och hjälpte till och dö också Pfft
Jo, det var galet bra upplägg på missionet, och tyckte vi kom igång relativt snabbt ändå gentemot det vanliga väntadet.

Dock så efter en helikopter krasch, sedan ArmA2 krasch, helikopter krasch sedan ArmA2 krasch gång på gång så känder jag att mitt tålamod började ta slut, sedan kom tjejen o bjöd på middag, så valet blev relativt enkelt för min del, ber om ursäkt om det orsakade problem för andra men jag tackar Bohemia till deras starka insats för ett förbannat dåligt gjort spel Pfft


Annars mattan, älskade hela konceptet på banan, keep it up, måste fortsätta använda oss mer utav littlebirds och gärna nästa gång, släng in Oden tillägget med M/90 för lite extra kryddning på det hela Smile


/Marklund
Så, fixade en liten kaosartad video från igår..
http://www.youtube.com/watch?v=ZJjbxm...JjbxmuCABs
Imagine how it would be, to be at the top makin' cash money. Go tour all around the world, tell stories about all the young girls.
Snycka filmer grappar!
Bevakningssoldat Marinbas Syd 2002
Arma2: Flyger högt upp i det blå!
Cool Dudes, pelle med brajlers på=)
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/arma22009-10-1701-21-39-54.png

Vad gjorde du där Ish?Pfft
i293.photobucket.com/albums/mm79/webdisciple/arma22009-10-1701-22-36-20.png
Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt