Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
ArmA 2 Zombie Mod!
Den är inte riiiiktigt ute, men den är bra nära!

http://www.facepunch.com/showthread.p...p=17563942

"Confirmed, open beta is going to be delayed for about a week.
Don't hold your breath people.

ETA: Saturday, October 17, 2009.
However, I wouldn't be suprised if it was done on Friday or Thursday.
Keep in mind, this is just my estimate, and Bktman has had no say in the above text. Don't hold him to my word.

Edited:

And whatever you do, for fucks sake don't take it out on me. "


Damer och herrar, Engen, Trracer, Lambo och alla andra Zombie-Sugna, get your Z on! ITS FUCKING COMING! Snart iaf..
Låter bra! Undrar om ljuddämpat kommer överlista dem totalt hehe.
Äntligen! Plötsligt blev spelet än mer värt att spela. :p
Nu börjar det riktiga... Måste vara med på ett zombie spel!
Jag vart lite hård faktiskt.
Imagine how it would be, to be at the top makin' cash money. Go tour all around the world, tell stories about all the young girls.
najs!
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif
meh, inget än Pfft
Imagine how it would be, to be at the top makin' cash money. Go tour all around the world, tell stories about all the young girls.
Haha skulle va lite roligt med ett riktigt OP med zombiesSmile
Alla vet ju att zombies bör serveras till antalet.. Can your burks handle it? ;D
Owowow! äntligen
vad sägs om fredagen den 13nde? Och sen vietnam på lördagen Smile

Citera

granQ skrev:
vad sägs om fredagen den 13nde? Och sen vietnam på lördagen Smile

Vadå, har zombie modden släppts? :S
Vart tog alla realismnördar vägen?? Wink
"Bättre en kula i handen än 10 i huvet"
Death@ Det finns såklart en gräns.. Zombies passerar väl den gränsen för vad som skall kunnas tas seriöst angående realism. Ska det vara orealistiskt ska det jävlar anamma vara det också!
Som amen i kyrkan.
"Bättre en kula i handen än 10 i huvet"
Har läst runt lite.. Det finns ju en hel drös med zombie addons/mods, men alla verkar ju ha samma problem.. Att fixa med animationerna till deras "attack" etc. Var några grejer till, men det verkade tydligen vara ett jävla problem för många.. Jag kan inte ett dyft om att animera modeller, så jag har ingen aning om vad som felar exakt..

Citera

Ish skrev:
Har läst runt lite.. Det finns ju en hel drös med zombie addons/mods, men alla verkar ju ha samma problem.. Att fixa med animationerna till deras "attack" etc. Var några grejer till, men det verkade tydligen vara ett jävla problem för många.. Jag kan inte ett dyft om att animera modeller, så jag har ingen aning om vad som felar exakt..


Denna modden är ett måste för alla Zombie älskare! och som man kan läsa på sidan 45 hoppas "the mod maker" att den kan släppas så snart som möjligt Wink

http://forums.bis...85&page=45
Jag har följt den där tråden ett tag nu.

Citera

3inar skrev:

Citera

Ish skrev:
Har läst runt lite.. Det finns ju en hel drös med zombie addons/mods, men alla verkar ju ha samma problem.. Att fixa med animationerna till deras "attack" etc. Var några grejer till, men det verkade tydligen vara ett jävla problem för många.. Jag kan inte ett dyft om att animera modeller, så jag har ingen aning om vad som felar exakt..


Denna modden är ett måste för alla Zombie älskare! och som man kan läsa på sidan 45 hoppas "the mod maker" att den kan släppas så snart som möjligt Wink

http://forums.bis...85&page=45


"så snart som möjligt" kan sägas om många projekt Smile