Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
LockerZ.com?
Hej,
häromdagen fick jag höra om sidan "lockerz.com" som bygger på att användare samlar poäng för att i slutändan kunna hova hem diverse produkter
som PS3, Xbox360, iPod, tv-apparater, usb-minnen m.m.
min första tanke var att lockerz.com var en sån scam sida som är totalt poänglöst att vara med i men faktum är att de var raka motsatsen, söker ni
på "lockerz" på youtube så finns de massa bevis på att sidan faktiskt fungerar.

jag har nu möjlighet att bjuda in folk så ifall någon känner sig intresserad så skicka ett PM med er mail-adress så skickar jag såfort jag kan!

source//
www.lockerz.com
Den som bjuder in någon får poäng också, vilket jag antar att du är efter...
Imagine how it would be, to be at the top makin' cash money. Go tour all around the world, tell stories about all the young girls.
de stämmer, Trracer.
man får poäng när man bjuder in nya användare. man får också poäng för att man loggar in på sidan, 2poäng varje dag. så ifall man är effektiv så kan man tjäna 4poäng per dag.
Fy skäms milka, man får inte sprida reklam sådär Wink
hehe, äsch. reklam å reklam, tänkte bara höra ifall någon var intresserad å vill ha en invite, tvingar ingen att läsa eller att gå med något Smile
ah som sagt, ifall någon vill ha en invite, skicka ett PM med din email så kommer inviten farandes som ett jehu Grin
Jag blir alltid lurad av sånt där! Langa PM!
milka, klart som fan folk lägger upp youtube och visar det funkar, så de kan skicka mer invites osv.

Problemet med alla såna här är att finns bara en vinnare, nämligen företagen.


Iallafall, låter tråden vara öppen osv så kan ju folk lära sig.
Hmm... Som det ser ut nu så skickar dom ju inte ens saker utanför "US".. Och dessutom, vad vill du ha därifrån? Elektronik? Typ tv, ps3, xbox? Tänk på att dom kör med 110V där.. Vilken innebär att du inte kan använda dom här.. Och om du nu skulle få tag på t.ex. en ps3, lyckas få hem den till sverige och fixa så du kan köra den på vårat elnät, så kan du ändå inte köpa spel här i sverige eftersom det är fel region.

Jag säger inte att du ska ge upp eller nått. Jag bara nämner några av dom problem som kan uppstå. Och att dom inte skickar utanför US verkar ju definitivt vara ett bekymmer tycker jag iaf. Eller har jag fel?
http://sv.wikiped...yramidspel Sad

Den där sidan har dykt upp allt mer och mer på sistone har jag märkt. Samma typ av pyramidspelsskit som funnits på nätet i flera år. Allt som fattas är en referal-länk, men den har man tydligen maskerat i hela inbjudningsgrejen. Rätt smart, det är ett bra sätt att skapa hype, ta Spotify t.ex.
Ville kirra ett xboxspel därifrån * Allt dom hade på lager rensades ju på 2 röda efter dom fick påfyllning :S


Får bli att spara mera pointzzz till nästa lager kommer
Redigerat av koffex den 2009-10-18 13:22