Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Vidrigaste videon.. Någonsin!?
Okey... Idag när jag satt och kollade vids på youtube så råkade jag hamna på en reaction video. När jag sett den så klickade jag vidare och kollade en annan reaction video som samma person spelat in där personen/personerna såg en video som dom reagerade ganska starkt på. Nyfiken som man är så kollade jag några till reaction videos om samma sak och bestämde mig för att jag var tvungen att se vad sjutton det var dom tyckte var så hemskt.

Sökte runt och hittade en länk till videon som kallas Spankwire, eller Spankwire Challenge.

Jag kan väl egentligen inte rekomendera någon att se den, men om ni känner att ni tål en del nasty shit så... Ja, varsegod isf.
Själv har jag is i magen. Tyckte inte att det var såå farligt, men visst, inte är det något man vill se om direkt.

Först några random reaction klipps från youtube: Om man säger som så här... Alla reagerar inte som tjejen i den första videon. Wink
http://www.youtube.com/watch?v=E8ySF4...8ySF4ZLw_k
http://www.youtube.com/watch?v=snh2Wa...nh2WaDzwxk
http://www.youtube.com/watch?v=qhfGzu...hfGzu85gz4
http://www.youtube.com/watch?v=iJoUaz...JoUazGCVR4
http://www.youtube.com/watch?v=MYVn7e...YVn7edk984


Och här är den riktiga videon. Spankwire Challenge:
TITTA INTE OM DU ÄR KÄNSLIG FÖR VIDRIGA SCENER!

EDIT: Nej, vi tar nog bort den där
/The Management


Enjoy it..... Or not! Smile
Redigerat av ugga den 2009-10-17 13:56
WTF!??!?!?!!
Hehe, borttagen. Pfft
Jag förstår inte sånt här. Vad kommer fascinationen ifrån? Jag är helt likgiltig inför typ chock-filmer osv, inte ett dugg intresserad. Känner folk som är helt inne i det, och sitter och surfar efter det...
Det är nog bara Fireztreams fetish vet du
Redigerat av Robinio den 2009-10-17 17:51

Citera

Dansk_skalle skrev:
Jag förstår inte sånt här. Vad kommer fascinationen ifrån? Jag är helt likgiltig inför typ chock-filmer osv, inte ett dugg intresserad. Känner folk som är helt inne i det, och sitter och surfar efter det...


Mja, jag tar det som att du hittade videon själv. Ugga tog ju bort länken bara minutrar efter att jag la upp den. Bara robinio som han se tror jag. Smile
Men länk till den finns ju på hälften av alla youtube reaction videos så.

Sen kan jag väl inte annat än hålla med. Jag är också likgiltig inför filmer som dessa. Dock kan jag väl inte säga att jag känner folk som surfar efter skit som det här, men antagligen finns det väl sånna med.
Dock måste jag väl säga att jag inte förstår varför folk gör sånt här. För mig är det obegripligt. För ingen normal människa kan ju säga att det är trevligt hur man än vänder och vrider på det..
Så ändå får jag nog säga att jag på något vis är fascinerad av det dom gör, inte specifikt för det dom gör, utan snarare av anledningen till att dom gör det dom gör. Fascinerad är kanske inte rätt ord? Gissar dock att du förstår vad jag menar ändå.

Citera

Robinio skrev:
Det är nog bara Fireztreams fetish vet du


..... Den dagen det händer kommer vara min sista.... Tar helre livet av mig..
Har sett den där för längesen, men stänger alltid av efter ca 5 sek
img27.imageshack.us/img27/8088/gqcq.jpg
img405.imageshack.us/img405/144/8052.png
Damn helt sjukt, som tur är kommer jag glömma bort det på ett tag.
Vad händer i den videon då? Någon som blir piskad med taggtråd? Wink
"Bättre en kula i handen än 10 i huvet"

Citera

Death skrev:
Vad händer i den videon då? Någon som blir piskad med taggtråd? Wink


Om det ändå inte var värre än så.. Well, jag tänker inte nämna något av dom vidrigheter som försigår i den videon. Du får titta själv isf.

Citera

Dansk_skalle skrev:
Jag förstår inte sånt här. Vad kommer fascinationen ifrån? Jag är helt likgiltig inför typ chock-filmer osv, inte ett dugg intresserad. Känner folk som är helt inne i det, och sitter och surfar efter det...

freak shows, elefantmanne, gladiatorspel osv har alltid varit big biz.

sen kan man undra lite över när händer olyckor, folk stannar alltid och kollar, har svårt tro det alltid handlar om välgörenhet.

Citera

granQ skrev:

Citera

Dansk_skalle skrev:
Jag förstår inte sånt här. Vad kommer fascinationen ifrån? Jag är helt likgiltig inför typ chock-filmer osv, inte ett dugg intresserad. Känner folk som är helt inne i det, och sitter och surfar efter det...

freak shows, elefantmanne, gladiatorspel osv har alltid varit big biz.

sen kan man undra lite över när händer olyckor, folk stannar alltid och kollar, har svårt tro det alltid handlar om välgörenhet.



Well, det finns ju dom som bara har en skruv lös helt enkelt. Jag kan inte tänka mig att direkt någon i, iaf den här videon, kan vara vid sina sinnesfulla bruk.

Och ang. olykor för att gå lite OT.
Du menar välgörenhet i likelse med omtänksamhet som i att dom bryr sig i det som hänt den drabbade? Nej, inte en chans. I 9 fall av 10 handlar det garranterat om nyfikenhet. För om dom verkligen brydde sig så skulle dom inte stå passivt och titta på. Jag skulle tro att hälften av dom nyfikna egentligen inte vill se det dom frivilligt har bestämt sig för att titta på. Jag skulle vidare gissa att den andra hälften av dom nyfikna egentligen helst hade sett olykan när den hände också. Jag har hört folk pratat om hur coolt det sett ut vid någon olycka eller vad häftigt det var osv medan andra berättat hur otäckt det var. Och dom alla har ändå valt att titta själva. För dom som väljer att titta och tycka att det är coolt så vet jag inte om det kanske är ett sätt att stänga ute det otäcka i sammanhanget. Kanske är det så, kanske inte. Själv känner jag inte ett sånt behov av att förvränga vad som hänt. För det är det jag tror många, eller kanske dom flesta, gör. Men vi har alla våra svagheter. Jag har mina andra har sina.

För att gå ytterligare lite OT.
Jag har varit först på plats vid olykor vid 4 tillfällen. Av dom så har en varit helt utan problem. Inte sett otäckt ut och inte varit någon fara för den drabbade.
2 har sett ganska otäcka ut vid första anblick, men dom involverade har snabbt visat sig vara "relativt" utom fara.
Och en har sett riktigt illa ut när jag kom till plats och personen visade sig även vara helt trasig.

Den gemensamma faktorn vid alla olyckstillfällena har varit att det alltid kommit fram folk som antingen bara är så jävla nyfikna att dom inte kan hålla sig borta eller har så bråttom att dom inte bryr sig om vad som hänt och mest frågar (läs tjatar) om när dom kan få åka förbi. Jag blir för att vara helt ärlig så jävla förbannad på alla dom här människorna.

Ja, det vart ett långt inlägg.. Längre än jag tänkt mig. Men det är väl kanske det som behövs ibland.

Over and out!
FireZtreaM.. haha, ja välgörenhet vad fan menar jag.

Välkommen till granQ's värld.. du tolkar mig korrekt, jag brukar vara grymt tankspridd när jag skriver. Smile