Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
SWAT 4 COOP 20 oktober kl 20:00
Tänkte att vi skulle lira lite SWAT 4 idag, det som behövs är SWAT 4 patchat till 1.1 samt hamachi.
Skriv upp er här om ni vill vara med. Smile

Obs. Ni ska vara på plats MINST en kvart innan spelstart. Smile
Obs igen.. Vi kör idag den 21 samma tid också om det finns intresse!
Redigerat av Tomten den 2009-10-21 13:24
Jag borde kunna! Ska bara fixa patchen!
hoppas det gick bra för er, var kul innan tomten. Som sagt, öva på lite snygga inbrytningar osv vore kul.

Tyvärr kom jag precis hem nu :/

swat 4 idag.. bokat av mig, var upptagen.
MMAI shadow warriors, bokat av mig.. seriöst mega upptagen.


Tror jag skall börja se över mitt liv, planering osv för få tid till spela.

Citera

granQ skrev:
hoppas det gick bra för er, var kul innan tomten. Som sagt, öva på lite snygga inbrytningar osv vore kul.

Tyvärr kom jag precis hem nu :/

swat 4 idag.. bokat av mig, var upptagen.
MMAI shadow warriors, bokat av mig.. seriöst mega upptagen.


Tror jag skall börja se över mitt liv, planering osv för få tid till spela.


Låter bra her granQ, jag spelar gärna mer någon dag, säg till när du har tid så. ^^
Ser jäkla kul ut.
PMa mig om ni vet någon bra version man kan få hem snabbt. Smile
Ursäkta att jag tassar in här och påstår att SWAT 4 inte är någon "milsim", faktiskt inget krigsspel ihuvudtaget, så vad gör det här? Wink
"Bättre en kula i handen än 10 i huvet"
@Death: SWAT 4 är dock ett rätt så realistiskt spel och det finns inte många andra som man kan simulera MOUT-combat så väl som det.
SWAT4 är riktigt skoj! Smile
Spelade det på MP med en kompis förut som alltid råkade skjuta folk i axlar istället för att sätta dit buntbanden haha!
anrop.se/hosted/pellejones/anropbanner_pelle.jpg
Vilken sadist du är Pelle Wink

Citera

pellejones skrev:
..Spelade det på MP med en kompis förut som alltid råkade skjuta folk i axlar istället för att sätta dit buntbanden haha!

Haha, sätt karln på att vakta dörrar istället Grin
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
I så fall kan jag rekommendera de lika taktiska spelen Rainbow Six - Raven Shield och Rainbow Six - Vegas 2. Det förstnämnda har ganska simpel grafik men är väldigt kul att spela ihop med kompisar. Vegas 2 är faktiskt den bästa shooter jag har spelat hittills. Båda ingår i samma koncept som SWAT-spelen frånsett att det i regel är fler fiender (terroristgrupper).
Redigerat av Death den 2009-10-21 11:42
"Bättre en kula i handen än 10 i huvet"
Full koll på Rainbow Six, men det är ändå inte samma sak som SWAT4. Att kunna kika under dörra, vara ett 4-manna-SWAT-team. Mmm mmm mmm!
anrop.se/hosted/pellejones/anropbanner_pelle.jpg

Citera

Death skrev:
I så fall kan jag rekommendera de lika taktiska spelen Rainbow Six - Raven Shield och Rainbow Six - Vegas 2. Det förstnämnda har ganska simpel grafik men är väldigt kul att spela ihop med kompisar. Vegas 2 är faktiskt den bästa shooter jag har spelat hittills. Båda ingår i samma koncept som SWAT-spelen frånsett att det i regel är fler fiender (terroristgrupper).


Tidiga rainbow six spelen ala ravenshield är ju ett bra alternativ när man tröttnat på swat 4. Vegas spelen är dock väldigt orelistiska shooters, dock jävla kul. Men det är nog inte omöjligt att vi spelar vegas ändå ^^

Citera

pellejones skrev:
Full koll på Rainbow Six, men det är ändå inte samma sak som SWAT4. Att kunna kika under dörra, vara ett 4-manna-SWAT-team. Mmm mmm mmm!


Eller 2 stycken fyramanna team *dreglar*
Jag är på både Swat 4 och Rainbow six vegas 2!
Bara lägga upp en tråd. Jag håller utkik.

Citera

Jonathan82 skrev:
Jag är på både Swat 4 och Rainbow six vegas 2!
Bara lägga upp en tråd. Jag håller utkik.


Kanske blir lir ikväll igen.. Pfft

Btw, fick du mitt PM?

Citera

Death skrev:
I så fall kan jag rekommendera de lika taktiska spelen Rainbow Six - Raven Shield och Rainbow Six - Vegas 2. Det förstnämnda har ganska simpel grafik men är väldigt kul att spela ihop med kompisar. Vegas 2 är faktiskt den bästa shooter jag har spelat hittills. Båda ingår i samma koncept som SWAT-spelen frånsett att det i regel är fler fiender (terroristgrupper).


Inget av dom där spelen är samma typ som SWAT4. Alla spel du nämner är shoot to kill spel. Swat 4 ska man försöka bruka så lite våld som möjligt och klara av uppdraget. Det är det jag tycker gör Swat 4 bra Smile
Om det finns intresse kan vi köra på samma tid idag som vi gjorde igår, bara att hoppa in på teamspeak en kvart innan start. Smile
Jag har spelet nu.
Är på kl 20.00.
Får se om jag också tittar in, håller på och skaffar mig spelet Smile

Hur länge håller ni på tror ni?