Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Editering
 Skriv ut ämne
Vopsound2.1 + Hifi
Tröttnade på att Vopsound inte var kompatibelt med Hifi A10 ljud. Så nu gick jag in i pbo filerna och fixade till skiten så dom funkar tillsammans.
Lägger gärna upp det på en Ftp om någon är sugen. Dom är på ca 400 mb totalt.
sure, jag tänkte precis ta pröva en ljudmod, och vet båda dessa fått bra kritik så prövar gärna.
kör själv Vopsound 2.1 och äldre versionen av HIFI, 1.2.. tror jag.. funkar utan problem..
Jag kör med vopsound 2.1, hifi A10 1.2 och 1.3 (lite modifierat). Problemet i vopsound innebär att kanonen ionte fungerar, så jag har helt enkelt tagit Hifi 1.3 och bytt ut de filerna som finns i 1.2 till just dem.
@granQ
Du får ge mig din ftp info så kan jag lägga upp.

Vet inte vilka tidigare versioner av Hifi jag testade. Men ingen av dom funkade ihop med Vop.
Dom senaste versioner funkar liksom att köra tillammans men man då är flygplansljudet och kanonen VOP ljudet. Kolla så det verkligen är Hifi-ljudet ni får.
Hifi configen är konstigt upplagd vilket gör att den inte skriver/går att skriva över andra moddar.

Hursomhelst så har jag bara ändrat i vopsound configsen så att dom funkar att köra med Hifi 1.3.
Sen har jag tagit bort maverick pbo:n från hifi vars explosionsljud inte funkar. Om ni kollar på en av de tillhörande videorna så kan ni se att det inte funkar där heller.
Redigerat av Tuskenraider den 2009-11-08 21:36
tusken, du kan inte skicka via dcc? (typ om du kan chatta..) såfall bara skicka till gQ_server, auto accept på den.. och sen ligger det uppe på nätet.

http://granq.game-host.org/upload/