Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Editering
 Skriv ut ämne
SFP - ?
Hur ser det ut med SFP nu för tiden? Jag har ju som alltid en förkärlek till 70-90 tal inom svenska försvaret...
Skulle det funka att anv gamla p3d modeller av tgb serien, pbv, ikv, till Arma2? Vän av ordning anser väl texturerna måste göras om osv osv...
Någon som jobbar med SFP?
"Snart sitter det Moskoviter på gasledningarna i Östersjön" General Lundgren - 2006
http://anrop.se/forum/viewthread.php?...ead_id=244
http://anrop.se/forum/viewthread.php?...ead_id=533
Redigerat av Finarvas den 2010-01-11 17:19
i.imgur.com/RaoBdkV.png
problemet är väl att en hel del gammalt är ruskigt fult i arma 2 Smile

Citera

granQ skrev:
problemet är väl att en hel del gammalt är ruskigt fult i arma 2 Smile


Sant, min tanke var att man kanske kan använda grundmodellerna igen dock med vissa modifikationer?

@Fin - tackar för länkarna!

Alltså finns det någon organisation för SFP idag? Jag är gammal och behöver veta sådant Cool
I have a dream, sa en gång en annan man, det är ett SFP till Arma2 som ser någorlunda som det gjorde på den mörka tiden till Ofp, jag är beredd att lägga tid, och jag har tid, på att skapa grejjer till SFP men då vill man veta att det kommer att bli något vettigt och om det finns ett team som kan hjälpa till när man behöver hjälp eftersom man (tyvärr) inte kan allt själv.
"Snart sitter det Moskoviter på gasledningarna i Östersjön" General Lundgren - 2006
stiltman är det som fått formella ansvaret men han är lite tystlåten framförallt på forumet...

men jag finns alltid här, och daffman jobbar också lite. Finns en svn att koppla upp sig mot. Kan ta det på chatten ikväll lite kanske?

Citera

granQ skrev:
stiltman är det som fått formella ansvaret men han är lite tystlåten framförallt på forumet...

men jag finns alltid här, och daffman jobbar också lite. Finns en svn att koppla upp sig mot. Kan ta det på chatten ikväll lite kanske?


okej, då kommer jag in lite senare på chatten....
"Snart sitter det Moskoviter på gasledningarna i Östersjön" General Lundgren - 2006