Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Silent Hunter 5

Citera

granQ skrev:
eh kommer verkligen INTE köpa silent hunter nu.. man måste vara uppkopplad, även om man spelar singeplayer osv.

Funkar inte deras serverar så kan du inte spela.. oh yeah. Värre än behöva ha cdn i.


det finns duktiga tjejer och killar som säkert kommer att släppa en fix till det Smile

Citera

keivlech skrev:

Citera

granQ skrev:
eh kommer verkligen INTE köpa silent hunter nu.. man måste vara uppkopplad, även om man spelar singeplayer osv.

Funkar inte deras serverar så kan du inte spela.. oh yeah. Värre än behöva ha cdn i.


det finns duktiga tjejer och killar som säkert kommer att släppa en fix till det Smile


fix finns ute nu faktiskt! om man nu äger spelet så varför skall man inte kunna använda det Pfft
Härligt, spelet är redan crackat, gratulerar ubisoft! Angry
Får jag inte mitt ex imorgon blir jag förjävla sur.
_____________________________________________________________________________________________
Simma lugnt: Arma2 - F4:AF - SH:5 - FSX - RO:41-45
Tänkte jag skulle ge detta en chans genom att testa det....
Men behöver lite hjälp med lite grunder.

Vart ska jag befinna mig för bästa läge att moffla iväg en torped i förhållande till målet? (Gissar på: från sidan)

Jag ser en 1:a, 2:a och en 3:a vid mig och vid mitt mål, är det var torpeden befinners sig om 10, 20, samt 30 sekunder och vart målet befinner sig?

Vad betyder det att jag har låst ett mål?
Torpeden går väl bara rakt ändå eller?

Finns ju ingen editor som jag kan öva på.
Finns det något bra forum med en massa bra svar på hur man spelar osv...?
Annars fortsätter jag att tjata här inne Pfft

Tack.
Hmm tidigare spel har alltid haft hyffsat bra tutorials typ hur du manövrerar, och torpederar på bästa sätt =)

Glöm inte att läsa i "identifieringsboken" när du ser ett skepp, o jag brukar alltid lägga mig 90° från fartyg jag skall ta ut (Det är enklast att identifiera ett fartyg på detta sätt).

Sedan beror det på vilken svårighetsgrad du kör på hur "lätt" det är att träffa mål, hur mycket beräkningar du måste göra själv och så vidare...

Bara att hänga i =)
Så nu har jag lärt mig lite bättre.... nu träffar mera än hälften av torpederna iaf Grin

identifieringsboken, inget jag hittar...

Jag kan välja att identidiera skepp manuellt, titta på skeppet och jämföra med bilder.... men jag vet inte vad för nytta det gör, för nästa gång ett likadant skepp kom så stod det unknown...

Hade jag gjort fel då eller identifiera det fel eller vad?
Och hur viktigt är det att spana in alla skepp?
Toksvårt på natten ju.
Tog mig en ny dator och först nu har jag börjat spela det,
riktigt kul är det(och sjukt snyggt) även om jag kör på noob level.(orka hardcore)

Den här videon kanske hjälper att förstå TDC auto: Smile
http://www.youtube.com/watch?v=x6In78...6In78H5RyQ
_____________________________________________________________________________________________
Simma lugnt: Arma2 - F4:AF - SH:5 - FSX - RO:41-45