Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Små uppdrag (2-10 pers.)
Är det någon som gillar att köra små uppdrag i Arma 2? (2-10 pers)
Eller stora uppdrag med ett mindre antal personer så som 2-10st.

Så om det är några som är intresserade av att lira lite små eller stora uppdrag, med ett mindre gäng, 2-10 personer, så hojta till, vi kan ju kolla hur många vi blir, och sedan välja ut ett uppdrag som är lämpligt för det antal som vi blir, ladda ner det och köra typ.
Intresserad!
jodå, intresse finns i mån av tid. skrik och sparka på mig på irc när det är dags
Bara jag slipper gå i kolonn och tala krystat så är jag på.

/snyggve
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
Hoppas jag verkligen att vi slipper....
Håller med dig där theOden.
men kiptanoi ar ju fran orrrrrrrrrrrrebro, talar inte alla krystat dar? Pfft

Citera

theOden skrev:
Bara jag slipper gå i kolonn och tala krystat så är jag på.

/snyggve


Jag trodde jag var snyggve? :'(
Jag har tankat ner några coops som kan vara kul att köra.

Dock är jag bortrest den här helgen, men veckan efter det är det ju lov så vi kan kanske styra upp något då.
i.imgur.com/RaoBdkV.png

Citera

granQ skrev:
men kiptanoi ar ju fran orrrrrrrrrrrrebro, talar inte alla krystat dar? Pfft


Pfft
Jag är fett med på

Citera

theOden skrev:
Bara jag slipper gå i kolonn och tala krystat så är jag på.

/snyggve


Nej vi kör den finarvas MHQ assault
Jag är på kan även ställa up med server... Imorgon lördag funkar fint för mig, vilken tid passar er bra? Kanske så att vi ska inviga den nya anrop TS3 server?
Hoppas de bara kommer folk isf.: Spika en tid asap så är jag där!

EDIT: Har ni nå missions? Grin
Redigerat av wambotcha den 2010-02-19 16:27
Får se hur det blir för min del en tid framöver, mycket OS och mycket annat...

Missions jag tänkte på när jag frågade om detta var missions som ingen har spelat, eller så få som möjligt har spelat, så det blir lika nytt för alla deltagare.... Något annat än: Domination, och andra stora uppdrag som rullar....

Små mindre uppdrag som andra personer gjort, ni kanske själva har gjort något litet uppdrag som vi kan testa?

Har jag tid så dyker jag upp. *håller utkik*
oden har tydligen gjort en något nytt mission efter denna request.

Tycker vi borde göra en "anrop" standard för såna här.. de är grymt roliga att spela, fram för fler små och roliga coops istället för avancerade projekt som kräver 4 servrar bara för starta.

Inget ont om evolution osv, men tror vi får mer lir i communityn med såna här korta uppdrag som man kan köra vilken dag som helst snarare än super planerat och uppstyrt...
Fyll servern med små roliga uppdrag!!

Se gärna till att ha revive's på bara.. Ger så mycke mer känsla imo
Jag kan spela imorgon om vi säger att nån med något bra uppdrag kommer in på ts runt 5 så kan resten samlas vid 6 låter det bra? ni med os i tankarna kan titta på det Pfft Jag saknar den gamla tiden då vi lirade coops varje vecka hoppas vi kan dra igång det igen...

MVH Markus