Visa ämne
 Skriv ut ämne
Fråga om kontroller
hej hopp!
Köpte spelet med två stora A i veckan, och nu har jag börjat få hej på det hela.
Några buggar är det, men myyycket bättre än demot. Nå, till min fråga:

"amerikanarna" har ett flygplan, en Harrier, som i verkligheten kan landa och starta vertikalt. någon som lyckats med det?

sedan undrar jag om någon vet om det finns något bra sätt att sikta med bomberna?
som det är nu får man uppskatta vart de röda prickarna är, jämfört mot marken. Men de dyker inte upp på marken förän aldelse för sent, och man måste ta om, och de flyttar på sig=det går åt helvete...
har inte fått någon "target" fyrkant runt dem, vilket skulle underlätta.

någon som vet svar på fråga ett eller två?
fråga ett.. är att det är på "g", BIS har inte själva lyckats med något vettigt.

Så inte du som gör något fel, BIS som ligger efter.

Vad gäller harrier och bomba, tycker är lika svårt som köra som infantri gubbe och blunda.

Föredrar ha flygplanen som "statister", finns det något mission med flygplanet överhuvudtaget? Har inte börjat lira kampanjen får erkännas.

Välkommen föresten, hoppas du är med på multiplayer.. vi behöver fler spelare Smile
Redigerat av Granquist den 2007-02-21 00:07
tack tack, jo fast jag spelar mest med editorn just nu som sagt.. måste öva så jag inte skämmer ut mig när jag går online Grin