Visa ämne
 Skriv ut ämne
Scandicmod
Någon som vet mer om det projektet??
Jag vill skjuta "svenska vapen" Grin, strida i svensk skog, försvara svenska broar osv
Sedan vore det ju roligt att spela "stridsövningar" med mot våra scandinaviska vänner (simfire?)
Eller en joint operation mot någon gemensam fi...
Redigerat av WolfAss den 2007-02-24 08:07
tror både hornet och skuggan är registerade här skall vidabefordra tråden till dom..
tja....

enda jag vet är att danskarna och norrmännen håller på.
tyvärr så består det svenska teamet av 2 pers som knappt kan göra en 3d modell, och absolut inte göra texturer eller koda speciellt bra.
så blir det svenska enheter där lär det t amins 2 år. tyvärr.
Legitimerad SFP Gnällröv.
Finns inge här som kan tänkas hjälpa dem då??
errmm hmm host
jodå, jag har skickat config, försök förklarat hur man använder photoshop,skrivit lite guider, designat en hemsida..
Finns en hemsida??!!!
Tänkte kanske lite på dig granq Smile Låter fint att du finns med på ett hörn...
Har inga planer på att delta fulltime?
ah, sorry lite förtydligade.. gav sakerna till shadow, inte direkt till scandicmod.. hemsidan blev det inget med ? men såg ut såhär iallafall:
http://www.granq.se/private/grund-sha...shadow.jpg

Men då det itne blev något snodde jag designen till min egna sida och projekt.. har fått nog av svenska soldater, räckte med operation flashpoint nu jobbar jag med mitt lilla semester paradis:

http://granq.se/content/view/60/83/
Nog av svenska soldater. Shock
Ok så hur skall vi kunna hjälpa grabbarna då? Någon som har några ideer?
Vore roligt om "världens modernaste land" kunde visa framfötterna i Arma.

Citera

Wolf@ss skrev:
Nog av svenska soldater. Shock
Ok så hur skall vi kunna hjälpa grabbarna då? Någon som har några ideer?
Vore roligt om "världens modernaste land" kunde visa framfötterna i Arma.


Man får nog efter man jobbat ihjäl sig med dem. Samma sak som gäller allt här i livet - det man själv jobbar mycket med vill man tillslut inte ens ta i med tång.
Redigerat av engen den 2007-02-25 15:27