Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Multiplayer
Hejsan alla Anropare Smile
jag tänkte kolla med er angående multiplayer och då menar jag inte att harva i coop mot några AI, utan äkta MP mot levande människor bakom en skärm.
Spelade en del OFP1 när det kom ut för måååånga år sen och jag vill minnas att det var endast MP mot varandra man spelade, men när man kollar idag så är det många servers som har coop som spelstil.
det finns en del utländska servers som faktiskt har äkta MP, men ville kolla om det fanns nån Svenskar som ochså lirar normalt mot varandra.
Ja jag vet inte hur det är med det jag föredrar faktiskt coop eftersom att det är inte så himla många som spelar så får man en större grupp som kör mot en avancerad AI...
föredrar grupp coop med ai i egna gruppen och coop spela med andra på gruppnivå, lite roligare än vanliga vi-spelar-ihop-jag-kan-sitta-i-ditt-knä-så-myser-vi-tills-en-granat-slänger-oss-tillbaka-till-respawn.

PLUS att man får bättre eldunderstöd av ai än spelare Grin

OCH mp brukar omfatta Odan, Odan och ehh Odan. Sad

/emoRusharHemItårar
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
är för lite folk på anrop som spelar för att bli bra PvP, här coopas nog mest, men har sett att ssg-clan kör en del pvp nu för tiden
Jaha ok, ville bara kolla hur det var på eran front.
Har sett i BIS forumet att det är ett flertal utländska klaner som kör PvP på seriös nivå som kan ge varandra eldunderstöd på ett mänskligt ikke AI sätt Wink
där existerar nog inga "vi-spelar-ihop-jag-kan-sitta-i-ditt-knä-så-myser-vi-tills-en-granat-slänger-oss-tillbaka-till-respawn " gör du ett misstag så ska det kosta, så pass enkelt är det.
Tycker inte man ska inte vara beroende utav en omänsklig AI som räddar ens liv genom uppdraget.. skicklighet och sund förnuft väger mer i mina ögon än en programerad soldat.
Men ja som sagt, för det krävs det mogna spelare på en seriös nivå som vet vad dom gör.
Redigerat av skorpan den 2010-06-11 19:43